بودجه پیشنهادی دولت در پیشبرد برنامه اقتصادی کشور تاثیر مثبت دارد

عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی واقعی بودن لایحه بودجه سال آینده کشور را از نکات مثبت عملکرد دولت تدبیر و امید خواند و گفت: کلیات بودجه پیشنهادی دولت در پیشبرد برنامه های اقتصادی کشور تاثیر مثبت دارد.

بودجه پیشنهادی دولت در پیشبرد برنامه اقتصادی کشور تاثیر مثبت دارد

ˈ به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ایرنا،ناصر عاشوریˈ روز چهارشنبه در خصوص تقدیم بودجه پیشنهادی ۹۳ توسط رییس جمهوری به مجلس شورای اسلامی، ارائه بموقع لایحه بودجه را مهر تاییدی بر تدبیر دولت دکتر روحانی دانست و افزود: تقدیم لایحه بودجه پیشنهادی به مجلس در زمان مقرر و قانونی که طی هشت سال گذشته از مسیر قانونی و واقعی خود دور شده بود و نیز تعامل دوسویه دولت و مجلس سبب خواهد شد تا سال آینده از نظر اقتصادی، وضعیت مناسبی داشته باشیم که خود این موضوع، در پیشبرد برنامه های اقتصادی تاثیر مثبت خواهد داشت.

وی اضافه کرد: ارائه به موقع بودجه به مجلس و وجود فرصت کافی برای بررسی کارشناسی آن توسط نمایندگان مردم در خانه ملت، واقع گرایی بودجه را به همراه دارد.

نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بودجه سال ۹۳ ارایه شده توسط دولت، نشان می دهد که این لایحه با کمال دقت و با کار کارشناسی و با مطالعه کافی تنظیم شده و کلیات آن شفاف تر و روشن تر از بودجه سال های قبل است.

به گفته عاشوری؛ اولویت دادن به طرح های نیمه تمام و کاهش رشد بودجه جاری نسبت به رشد بودجه عمرانی از دیگر نکات مثبت و قابل توجه در لایحه بودجه ۱۹۵ هزار میلیارد تومانی سال آینده کشور است.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نماینددگان مردم در خانه ملت، با نگاه مثبت به بررسی لایحه پیشنهادی دولت تدبیر و امید می پردازد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری هفدهم آذرماه جاری لایحه بودجه سال ۱۳۹۳ کشور را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه