فرمانده‌ی سپاه قدس گیلان در گفتگو با 8دی:

فصل شیدایی مدلی از نبرد نامتقارن فرهنگی ما علیه دشمنان انقلاب است

فرمانده‌ی سپاه قدس گیلان گفت: فصل شیدایی مدلی از نبرد نامتقارن فرهنگی ما علیه دشمنان انقلاب است.

فصل شیدایی مدلی از نبرد نامتقارن فرهنگی ما علیه دشمنان انقلاب است

سردار محمد عبدالله پور در حاشیه‌ی آخرین شب از اجرای نمایش فصل شیدایی در دهکده‌ی مقاومت رشت در گفتگوی اختصاصی با ۸دی ضمن گرامیداشت هفته‌ی دفاع مقدس اظهار داشت: عده‌ای جنگ را از سال ۶۷ تمام شده می دانستند اما رویارویی جمهوری اسلامی در برابر جبهه‌ی استکبار همچنان بصورت جنگ نامتقارن در عرصه‌ی فرهنگی، سیاسی و اقتصادی ادامه دارد. ما در عرصه‌ی فرهنگی این جنگ، از توانایی‌های زیادی برخورداریم که در سایه‌ی اعتماد و توکل به خدا و به کمک اراده‌ی خودمان حاصل شده است.

وی افزود: جوانان ما امروز خالصانه در این جنگ فرهنگی اراده کرده اند با یک نمایش عظیم و در یک جنگ عظیم فرهنگی اراده‌ی دشمن را سست کنند و به آنها بگویند ما همچنان پا در رکاب آماده مقابله با شما هستیم. این حرکت خالصانه‌ است که توانست بیشتر از ۱۳ هزار نفر را برای تماشای یک برنامه‌ی مذهبی در یک شب جمع کند.

فرمانده‌ی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فعالان برنامه‌ی فصل شیدایی به نوعی جهاد کرده و شبانه روز برای ارایه‌ی یک برنامه‌ی خوب و اثرگذار تلاش کردند گفت: فصل شیدایی مدلی از نبرد نامتقارن فرهنگی ما علیه دشمنان انقلاب است” که مسئولان باید برای ارتقای سطح دانش و آگاهی مردم از مسائل و جریانات تاریخی از آن حمایت کنند.

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه