اولین دوره مسابقات کشوری “آستان ربو” در گیلان برگزار می شود

این دوره از مسابقات در دو رده دانشجویی و دانش‌آموزی برگزار می‌شود که در لیگ مسیریاب بیش از ۳۰ تیم دانشجویی و ۲۵تیم دانش‌آموزی و در لیگ جنگجو ۶تیم دانش‌آموزی شرکت کرده‌اند.

اولین دوره مسابقات کشوری “آستان ربو” در گیلان برگزار می شود

به گزارش ۸دی نیوز، کمیل پرناک مسئول برگزاری مسابقات در گفتگو با آستان‌ خبر با بیان اینکه این مسابقات توسط شجره طیبه حلقه صالحین پایگاه مقاومت شهید بهشتی آستانه‌اشرفیه  برگزار می‌شود اظهار کرد: هدف از برگزاری این مسابقات نمایش توان علمی بسیجیان و ظرفیت‌های علمی و تخصصی شهرستان آستانه اشرفیه می‌باشد.

وی افزود: ما تمام تلاشمان را برای جذب نوجوانان و علاقه مندان به مسائل علمی و رباتیک انجام می دهیم.

وی با اشاره به تعداد تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات عنوان کرد: این دوره از مسابقات در دو رده دانشجویی و دانش‌آموزی برگزار می‌شود که در لیگ مسیریاب بیش از ۳۰ تیم دانشجویی و ۲۵تیم دانش‌آموزی و در لیگ جنگجو ۶تیم دانش‌آموزی شرکت کرده‌اند.

پرناک با اشاره به تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات اظهار کرد: این مسابقات روز پنجشنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح در سالن فرهنگی ورزشی ولایت هلال احمر آستانه‌اشرفیه با حضور تیمهایی از استان‌های اصفهان،تهران، اردبیل، گرگان، ایلام، مازندران، سمنان، قزوین و گیلان برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری این مسابقات تاکید کرد که این مسابقات برای اولین بار با این سطح توسط یک پایگاه بسیج محلات در سطج کشور برگزار می‌ شود.

وی در پایان از سپاه پاسداران شهرستان آستانه اشرفیه، فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهرستان، جمعیت هلال احمر استان گیلان و شهرستان آستانه اشرفیه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه‌اشرفیه، معاونت جوانان استان گیلان، چاپ و تبلیغات کوثر، چاپ سپنتا ، بیمه ایران نمایندگی فربانی و هیئت امنای حرم مطهرشهدای آستانه اشرفیه تقدیر و تشکر کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه