گیلان برای سومین بار مسئول دبیرخانه فن بازار کشور شد

مدیر پارک علم و فناوری استان گیلان گفت: پارک علم و فناوری استان برای سومین بار از سوی وزارت علوم , تحقیقات و فن آوری مسول دبیرخانه فن بازار کشور شد.

گیلان برای سومین بار مسئول دبیرخانه فن بازار کشور شد

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز، مجید متقی طلب در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری از ۲۳ تا ۲۷ آذرماه را هفته پژوهش اعلام کرده است افزود: گیلان برای سومین بار مسولیت دبیرخانه فن بازار کشور را از آن خود کرد .

وی ادامه داد: در نمایشگاه فن بازار که از شنبه تا چهارشنبه هفته آینده در محل سالن های ۱۴ و ۱۵ نمایشگاه بین المللی و توسط شورای عطف وزارت علوم و تحقیقات در تهران برگزار خواهد شد تمام فن آوری ها و دست آوردهای پژوهشی مربوط به دانشگاه ها , پژوهشگاه ها , پژوهشکده ها , پارک های علم و فناوری و وزارت علوم و تحقیقات که قابلیت تجاری سازی را دارند ارایه می شوند.

مدیر پارک علم و فن آوری استان ضمن بیان اینکه نمایشگاه فن بازار کشور در قالب ۷۳ غرفه ، ۹ واحد صندوق سرمایه گذاری و واحدهای خدمات فن آوری برگزار خواهد شد تصریح کرد این نمایشگاه بزرگترین فعالیت تجاری سازی کشور خواهد بود.

6532

وی در بخش دیگر سخنانش ضمن بیان اینکه سیصد طرح قابل تجاری سازی از سراسر کشوردر نمایشگاه فن بازار ارایه خواهد شد افزود: بیست طرح متعلق به استان گیلان بوده و طرح ها در همه زمینه های بیو لوژیک، صنعتی، کشاورزی و….می باشند.

متقی طلب با اشاره به ۱۲ تفاهم نامه ای که در سال گذشته دست ایده پردازان را در دست سرمایه گذاران قرار داد,اولین مرکز تولید جلبک در کشور که در گیلان مستقر است را یکی از ره آوردهای این تفاهم نامه ها دانست.

وی هم چنین در بخش پایانی سخنانش از برگزاری نمایشگاهی به مناسبت هفته پژوهش از سه شنبه تا پنج شنبه هفته آینده در مجتمع فرهنگی خاتم الانبیا رشت خبر داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه