دبیر اجرایی نمایش فصل شیدایی خبر داد؛

۱۲ هزار نفر تماشاگر نمایش فصل شیدایی در رشت / اجرای نمایش تمدید نمی‌شود

دبیر اجرایی نمایش فصل شیدایی گیلان ضمن بیان اینکه ۱۲ هزار نفر تماشاگر نمایش شب گذشته فصل شیدایی بودند گفت: استقبال پرشور مردم گیلان در هفتمین شب اجرای این نمایش بی سابقه بود.

۱۲ هزار نفر تماشاگر نمایش فصل شیدایی در رشت / اجرای نمایش تمدید نمی‌شود

مجید رحمانی در گفتگو با ۸دی با بیان اینکه ۱۲ هزار نفر تماشاگر نمایش شب گذشته فصل شیدایی بودند اظهار داشت: استقبال پرشور مردم گیلان در هفتمین شب اجرای این نمایش و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، بی سابقه بود.

وی با تأکید بر عدم تمدید زمان این نمایش برای شب‌های جدید افزود: با توجه به عدم تمدید این نمایش بدلیل پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر بارش باران در اوایل هفته‌ی آتی، امشب و فردا آخرین اجرای این نمایش فاخر خواهد بود.

دبیر اجرایی نمایش فصل شیدایی ادامه داد: از عموم علاقه مندان خواهشمندیم از ساعت ۱۹ در محل حضور داشته باشند و حتی الامکان از وسایل ایاب و ذهاب عمومی رایگان که از  میدان مصلی سرویس دهی می کنند استفاده نمایند.

رحمانی با اشاره اشاره به اسنقبال کم نظیر مردم رشت و استان و بویژه جوانان و خانواده ها از این نمایش میدانی و چند رسانه ای گفت: این استقبال پرشور حاکی از لزوم توجه هر چه بیشتر مسؤلین و فعالان فرهنگی و هنری استان جهت باز آفرینی فعالیت های بزرگ و ارزشی می باشد.

وی اظهار کرد: در هفت شب اول اجرای این نمایش، بر اساس آمار واقعی، بیش از ۴۴ هزار نفر با وجود شرایط نامساعد جوی و قرار گرفتن محل اجرای نمایش در محلی در ۴ کیلومتری خارج از شهر مخاطب این برنامه بودند.

دبیر اجرایی نمایش فصل شیدایی تأکید کرد: این فعالیت یک عملیات بزرگ فرهنگی بوده، که پس از شبیه‌سازی مسیر پیاده روی اربعین و پذیرایی به سبک موکب های اربعینی و بهره مندی مردم در نمایشگاه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به ضیافت نور و نوا و نمایش و روایت هبوط تا ظهور می نشینند.

رحمانی با بیان اینکه بلیط رایگان نمایش همچنان از طریق باجه های سطح شهر، سایت و محل ورودی نمایش در دهکده مقاومت رشت ارایه می شود افزود: با توجه به اینکه تنها دو شب به پایان اجرای این نمایش در رشت باقی مانده است، تمامی عزیزانی که بلیط شب های گذشته را در اختیار دارند اما تاکنون موفق بحضور نشده اند؛ می توانند در ۲ شب آتی مهمان این نمایش بزرگ باشند.

وی در پایان گفت: قرعه کشی ۳۰ هدیه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات نیز در پایان آخرین شب اجرای نمایش انجام و از طریق سایت و کانال اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه