پرچم نانوایی ما مثل پرچم ملوان همیشه بالاست!

وقتی در نوجوانان بازی می کردم ساک خود را آماده کرده و در نانوایی می گذاشتم ، و مشغول کار می شدم ماشین که بدنبالم می آمد دست خود را می شستم و سوار ماشین می شدم ، مربی می پرسید تو با این حال می خواهی بازی کنی؟!

پرچم نانوایی ما مثل پرچم ملوان همیشه بالاست!

به گزارش سرویس ورزشی ۸دی نیوز فرید بلوک باشی ملی پوش گیلانی فوتبال ساحلی کشور که اخیراً مقام قهرمانی مسابقات بین قاره ای را کسب نمودند در برنامه ویتامین ث شبکه سه حضور یافت و در باره خود توضیحاتی داد.

FIFA Beach Soccer World Cup Tahiti 2013بلوک باشی با اشاره به سابقه ورزشی اش درباره شغل سابقه اش یعنی کار در نانوایی توضیح داد.

وی بهترین روزهای زندگی خود را خاطرات کار در نانوایی دانست و روزهایی که در ساعت ۴/۵ صبح با پسر عمویش در نانوایی حاضر می شد.

بلوک باشی تا یکسال قبل و در همان زمانی که در تیم ملی بازی می کرد در نانوایی لواشی کار می کرد.

این ملی پوش ساحلی درباره وضعیت نانوایی برادرش بعد از جدا شدن خود از آن گفت : پرچم نانوایی ما هنوز بالاست مثل پرچم ملوان که همیشه بالاست!

بلوک باشی درباره کار در نانوایی همزمان با فوتبال گفت : وقتی در نوجوانان بازی می کردم ساک خود را آماده کرده و در نانوایی می گذاشتم ، و مشغول کار می شدم ماشین که بدنبالم می آمد دست خود را می شستم و سوار ماشین می شدم ، مربی می پرسید تو با این حال می خواهی بازی کنی؟! البته من با همان حال آقای گل شدم.

وی در پایان ضمن توضیحاتی درباره ادامه فعالیتهای تیم فوتبال ساحلی از مسئولان خواست به وضعیت یکی از ملی پوشان ساحلی که بخاطر مصدومیت از همراهی تیم ملی در مسابقات اخیر محرم شده بود رسیدگی کنند.

بلوک باشی تاکید کرد  ما حاضریم از پاداشی که قرار است به ما بدهند کسر کنند و به این بازیکن تیم ملی کمک شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه