مدیرکل اداره سیاسی و انتخابات استانداری گیلان:

قرارنیست فردی که ۱۰روز خانه نشین بوده، دوباره به صحنه بیاید!

مدیرکل اداره سیاسی استانداری گفت: در زمان رؤسای دولت های گذشته در مجلس و قوه قضائیه درگیری بود.

قرارنیست فردی که ۱۰روز خانه نشین بوده، دوباره به صحنه بیاید!

به گزارش درسیاهکل، به نقل از ۸دی علی اکبر پوراوزان در مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی سیاهکل، با بیان اینکه از نظر دولت مجلس در رأس امور است، اظهار داشت: اختلاف امت رحمت است و ما نیز با یکدیگر اختلاف نظر داریم، اما دعواها و درگیری ها جامعه را نابود می کند.
وی افزود: باید از یعقه گیری و دعواها دوری کرد. رهبری نیز فرموده اند اگر کسی با من اختلاف دارد به این معنا نیست که با نظام مشکل دارد.

مدیرکل اداره سیاسی و انتخابات استانداری گیلان با بیان اینکه انتخابات گذشته برای ما چالشی ترین انتخابات بود، گفت: با باز کردن کتابی که مربوط به برگزاری انتخابات توسط دولت اصلاحات بود دیدم که چه دعواهایی در آن زمان وجود داشت. اما در انتخابات گذشته هیئت نظارت و ستاد انتخابات در گیلان هیچ درگیری با یکدیگر نداشتند. ما به صورت شیوا، اخلاقی و با گشاده رویی اختلاف نظرها را گفته ایم ولی دعوا نکردیم.

پوراوزان تصریح کرد: باید جایی اختلاف ها را پشت سر بگذاریم و در کلان حرف آخر با رهبری است. در رؤسای دولت های گذشته در مجلس و قوه قضائیه درگیری بود. قرار بر این نیست که با رهبری درگیری داشته باشیم و فردی به دلیل اختلاف نظر با ایشان ۱۰ روز در خانه بماند و الان بگوید دوباره به صحنه بیایم.
وی با بیان اینکه این دولت مقتدر و قانون مند است، خاطرنشان کرد: با این مبانی رئیس جمهور در مجامع جهانی شرکت کرده و در هنگام سخنرانی وی کسی از صندلی ها فرار نمی کند.
مدیرکل اداره سیاسی و انتخابات استانداری گیلان با بیان اینکه نباید از حوزه های خود خارج شویم، گفت: مباحث کنسرت ها جایگاهی برای خود دارد. معنی ندارد که ارشاد مجوز بدهد و جایگاه نظامی و امنیتی آن را تعطیل کند. دستگاه ها باید نظر بدهند اما نباید اینچنین جلوگیری کنند.
پوراوزان بیان کرد: زمانیکه این دولت سرکار آمد با تعاریفی که می کنند انقلابی نیست، دولت های اصلاحات و اصولگرا همه را عوض کردند اما نگاه دولت به این معنا انقلابی نیست. ۶۰ درصد مدیران سیاهکل از قبل هستند. مگر می شود همه مدیران را یکدفعه کنار گذاشت.
وی ابراز کرد: تلقی دولت این است که مدیران همراه این دولت هستند. هیچکس نمی گوید که دولت باید با مدیران غیر همسوی خود کار کند و در هیچ جای جهان این نیامده است.
مدیرکل اداره سیاسی و انتخابات استانداری گیلان گفت: نقدها و نظرها در بستر آرامش در حال پیشبرد است. نگذاریم کسی سخنش ناگفته بماند، البته باید در بستر قانون باشد و این را دولت دنبال می کند.
پوراوزان با اشاره به توجه ویژه دولت یازدهم به بانوان، خاطرنشان کرد: طبق قانون دولت می بایست ۱۰ درصد مسئولیتها را به بانوان دهد و دولت یازدهم در انجام این کار پیش قدم شده است.

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل امام جمعه سیاهکل نیز ضمن تشکر از زحمات جعفرزاده، از میراعلمی خواست تا به توجه ویژه ای به مساجد روستاها داشته باشد.

رضا اسلامی فرماندار سیاهکل تصریح کرد: میراعلمی از کارمندان منضبط فرمانداری سیاهکل است و در زمان فعالیت وی به عنوان مسئول آی تی فرمانداری، سیاهکل رتبه بالایی در استان گیلان به دست آورده است.

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه