پشت‌پرده‌ی همه‌ی اقدامات علیه سردار سلیمانی؛

کدخدا باوران از پشت به حاج قاسم خنجر می‌زنند؟!/ حاج قاسم و حکایت جنگ صفین، مالک اشتر و خیمه‌ی معاویه

آری به همین سادگی سردار سلیمانی و یارانش در آستانه فتح حلب و موصل با خدعه شیطان از پشت خنجر می‌خورند. مانند آن لحظه‌ای که مالک اشتر در جنگ صفین به درب خیمه‌ی معاویه رسیده بود و …

کدخدا باوران از پشت به حاج قاسم خنجر می‌زنند؟!/ حاج قاسم و حکایت جنگ صفین، مالک اشتر و خیمه‌ی معاویه

به گزارش ۸دی، هیلاری کلینتون در کتاب خاطراتش نوشته است که “در دوره‌ی تصدی وزارت خارجه‌ی آمریکا به ۱۱۲ کشور دنیا سفر کردم تا پس از اعلام موجودیت دولت اسلامی عراق و شام (داعش) همه دولتهای دنیا آن را به رسمیت بشناسند”.

داعش در عراق و سوریه متولد شد و اعلام موجودیت کرد. همزمان غالب کشورهای اروپایی و عربی منطقه به حمایت پنهان و پیدا از آن قیام می‌کنند. اما قبل از اینکه بر سوریه و عراق مسلط شود و کشوری بزرگ توسط این خونخواران اجیرشده‌ی آمریکا بوجود آید، سپاه پاسداران با همت مردانی چون سردار سلیمانی و شیر مردان شجاع مدافع حرم، داعش را دقیقا در دروازه‌های دمشق و بغداد زمین‌گیر کردند.

آمریکا که برنامه‌ریزی طولانی مدت و هزینه‌ی گزافی را برای ایجاد داعش متحمل شده بود شکست سنگینی را از سردار سلیمانی و یارانش متحمل می‌شود. اینک سردار سلیمانی و مدافعان حرم به دروازه‌های حلب و موصل اولین زادگاه داعشیون رسیده‌اند و عنقریب تیر خلاص را بر پیکره‌ی آن خواهند زد.

اما متاسفانه در همین بحبوحه‎ی خدعه‌ی شیطان، سهل‎اندیشی و انتقام‎گیری برخی وطنی‎ها نیز شروع شده است. گویا آمریکایی‎ها به عده‎ای در داخل وعده داده‎اند که اگر هیلاری کلینتون یا همان پایه‎گذار داعش، پیروز انتخابات ریاست جمهوری شود، در روز اول همه‎ی تحریمها را برخواهد داشت. اما به شرط اجرای FATF و …

دولت قرارداد محرمانه و مشکوک FATF را یکطرفه به امضا می‌رساند و سردار سلیمانی و یارانش را در داخل، مورد تحریم و تهدید مدنظر آمریکا قرار می‌دهد. دقیقا زمانی که سردار سلیمانی و سربازانش برای زدن تیر خلاص بریکره‌ی لشکر تکفیری در سوریه و عراق نیاز به تجدید روحیه و پشتیبانی از سوی ملت و دولت ایران را دارند، دولت توافقی(FATA) را به امضا می‌رساند که سپاه پاسدارن و نهادهای دفاعی و امنیتی و شخص سردار سلیمانی را در آستانه‌ی تحریم اقتصادی بانک‌های داخلی قرار می‌دهد (برای مثال همانگونه که در هفته‌های اخیر منتشر شد؛ بانک های دولتی سپه و ملت از همکاری با نهادهای زیر مجموعه سپاه پاسدارن جلوگیری به عمل آوردند و مسعود پزشکیان نائب رئیس اصلاح طلب مجلس گفت: سپاه برود با بانک های خودش کار کند!) قراردادی که اسرائیل و عربستان سعودی اعضای نظارت کننده برآن هستند.

از سوی دیگر حجت الاسلام اکبر هاشمی رفسنجانی هم وارد میدان می‌شود و با یک کج اندیشی تاریخی و با تمثیل غلط از کشورهای آلمان و ژاپن، خواهان محدودیت برای توان نظامی کشور می‌شود.

در همین راستا لیدرهای اصلی جریان لیبرال و کدخدا محور داخلی، خرده سیاسیون مسئله‌داری مانند مهدی خزعلی (طرد شده توسط پدر) و رسانه‌های فریبکار فتنه را جلو می‌اندازند تا با دروغگویی و لجن پراکنی سردار سلیمانی را عامل ایجاد داعش معرفی کند.

از طرفی آمریکایی‌ها که نیروهای مقاومت را پشت دروازه‌های حلب و بصره می‌بینند و هر لحظه احتمال می‌دهند که لوث وجود داعش توسط نیروهای سردار سلیمانی برای همیشه از خاک عراق و سوریه پاک شود، یک آتش بس موقت را با نقشه‌ای فریبکارانه با روسیه به امضا می‌رساند تا هم به تجهیز و کمک به تروریست‌ها مبادرت ورزد و هم جای تروریست‌های محاصره شده در حلب را با تروریست های تازه نفس و تجهیزات جدید عوض نماید. اشتباهی که یک بار روسیه در ماجرای خان طومان مرتکب شد و آن اتفاقات تلخ برای جبهه مقاومت به وقوع پیوست.

در این آتش‌بس باید گفت احتمالا روس‌ها دوباره فریب آمریکایی‌ها را خوردند و از تجربه گذشته درس لازم را نگرفتند چرا که این توافق نه تنها برای مردم سوریه و محور مقاومت نتیجه‌ای نخواهد داشت بلکه برای خود روس‌ها هم دستاوردی نخواهد داشت، نکته مهم اینجاست در حالی که لاوروف بر بی‌اعتمادی عمیق به آمریکا تاکید کرده و خواستار برطرف کردن این بی‌اعتمادی‌ها از سوی آمریکایی‌ها شده ، جان کری در پاسخش گفته «مبنای این توافق اعتماد نیست»! ، که نشان می‌دهد آمریکا در پی عملیات فریبکارانه و سوءاستفاده از اجرای آتش‌بس است.

هرچه که مدافعان حرم به فرماندهی حاج قاسم، حلقه محاصره را بر تروریستهای تکفیری تنگ تر می‌کنند، در داخل کشور فریب خوردگان و کدخدا پرستان هم ناجوانمردانه‌تر برعلیه آنها اقدام می‌کنند.

آری به همین سادگی سردار سلیمانی و یارانش در آستانه‌ی فتح حلب و موصل با خدعه شیطان از پشت خنجر می‌خورند. مانند آن لحظه‌ای که مالک اشتر در جنگ صفین به درب خیمه‌ی معاویه رسیده بود و …

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
جواد
درود بر سردار بی ادعا و نفرین بر ترسوها و ...
در حاشیه