وعده تازه مدیر عامل شرکت گاز گیلان: جیرنده و بره سر سال ۹۳ گازدار می شوند

متولیان شرکت گاز گیلان چهار سالی است که بدون در نظر گرفتن مشکلات مردم وعده گازرسانی شهرهای جیرنده و بره سر را به امسال و سال بعد می سپارند و این سیکل وعده های کاذب زمانی تکمیل شد که مدیرعامل گاز استان گیلان در جدید ترین اظهارات خود گفته جیرنده و بره سر سال ۹۳ گازدار می شوند.

وعده تازه مدیر عامل شرکت گاز گیلان: جیرنده و بره سر سال ۹۳ گازدار می شوند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از زیتون خبر، شنبه هفته جاری بود که خبری با عنوان« گازرسانی به جیرنده و بره سر وعده‌ای که عملی نشد+ اسناد» که به مسائل، مشکلات و نارسایی های که گازرسانی شهرهای جیرنده و بره سر با آن دست و پنجه نرم می کنند می پرداخت در خروجی پایگاه خبری زیتون خبر قرار گرفت.

در این گزارش با ارائه قول های رسانه ایی شرکت گاز استان به وعده های عملی نشده مبنی بر گازرسانی شهرهای بره سر پرداخته بود.

وعده گازدار شدن شهرهای جیرنده و بره سر را برای اولین بار شکوری نیا معاون فنی وقت شرکت گاز کلید زد تا پس از وی روی بدقولی ها از سوی سایر متولیان گاز استان باز شد و هرکدام در مصاحبه با نشریات، خبرگزاری ها و حتی گفتگوی ویزه خبری در برابر دیدگان صدها هزار گیلانی وعده ای را برای گازدار شدن این شهرها دادند که تا کنون عملی نشد.

a (2)

هنوز چهار روز از درج گزارش بدقولی های متولیان گاز استان نمی گذرد که خبری ساعت ۰۰:۱۰ بامداد روز سه شنبه در خروجی خبرگزاری فارس گروه استانها قرار می گیرد که نور موسوی مدیر عامل شرکت گاز گیلان در وعده ای جدید خبر از گاز دار شدن شهرهای جیرنده و بره سر در سال ۹۳ را نوید می دهد.

این مسئول در این مصاحبه می گوید: نصب ایستگاه در جیرنده در حال انجام است و ابتدای سال ۹۳ گازدار می‌شود.

نورموسوی همچنین با اشاره به پنج کیلومتر لوله‌گذاری شهر بره‌سر، یادآور شد: بره‌سر در سال ۹۳ گازدار می‌شود.

وعده های پیش از این….

a (3)

a (1)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه