تابستان‌ هر سال آب‌درمانی سرعین ‌پذیرای جناب آقای کروبی و خانواده و اطرافیان ایشان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با بیان اینکه برخلاف تصور عامیانه سرانه فتنه آزاد بوده و تنها از فعالیت رسانه‌ای محروم هستند، گفت: هر سال تابستان‌ها ‌آب‌درمانی سرعین ‌پذیرای جناب آقای کروبی و خانواده و اطرافیان ایشان است.

تابستان‌ هر سال آب‌درمانی سرعین ‌پذیرای جناب آقای کروبی و خانواده و اطرافیان ایشان

به گزارش ۸دی نیوز، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با بیان اینکه برخلاف تصور عامیانه سرانه فتنه آزاد بوده و تنها از فعالیت رسانه‌ای محروم هستند، گفت: هر سال تابستان‌ها ‌آب‌درمانی سرعین ‌پذیرای جناب آقای کروبی و خانواده و اطرافیان ایشان است.

 

آیت‌الله سید حسن عاملی عصر امروز در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان که در مورد سران فتنه و محاکمه آنها پرسیده بود، اظهار داشت: این موضوع نباید انسجام داخلی ما را به هم بزند و باید حل موضوع را همه ما به سران نظام واگذار کنیم.

 

امام جمعه اردبیل گفت: توجه داشته باشید که مراد از حبس خانگی صرفا”ممنوعیت از فعالیت رسانه‌ای است والا هر سال تابستان‌ها حداقل استان ما مخصوصا” آب‌درمانی سرعین و سردابه پذیرای جناب آقای کروبی و خانواده و اطرافیان ایشان است.

 

وی اضافه کرد: اینها ولو خطا کرده‌اند ولی منصوب به نظام هستند و باید معضل پیش آمده با عقلانیت تمام حل شود و باید از هر‌گونه اهانت و ناسزاگویی اجتناب کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به دو بار شمارش آرای استان کرمانشاه به درخواست جناب آقای محسن رضایی و عدم ثبوت جابه‌جایی رای اظهار داشت آقایان نیز قطعا” ادعای جابه‌جایی رای را ندارند بلکه مرادشان استفاده از بعضی از برخورداری‌های دولتی است این نیز طبعا” و عقلا” باید در قالب قانون و مراجع رسمی رسیدگی می‌شد./ فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه