تکمیل می شود؛

دشمن‌شناسی محور برنامه‌های هفته‌ی دفاع مقدس امسال است

مسئول ستاد گرامیداست هفته‌ی دفاع مقدس گیلان پرداختن به موضوع دشمن شناسی و اسلام ستیزی با محوریت آمریکای جنایتکار را از جمله سرفصلهای شعار هفته دفاع مقدس امسال عنوان کرد.

دشمن‌شناسی محور برنامه‌های هفته‌ی دفاع مقدس امسال است

به گزارش ۸دی، سرهنگ پاسدار عباس بایرامی رئیس ستاد هفته‌ی دفاع مقدس در سپاه قدس گیلان پیش از ظهر امروز در نشست  خبری این ستاد ضمن تبریک میلاد امام هادی علی السلام و عید غدیر اظهار داشت: دفاع مقدس هشت ساله تشکیل دهنده‌ی هویت ملی ایرانی و نمونه کاملی از الگوی اسلامی است که مقام معظم رهبری فرمودند باید این الگو را به جهان القا کنیم.

وی افزود: در طول ۳۸ سال گذشته با فراز و نشیبهای زیادی در موضوعات مختلف از آغاز مبارزات انقلاب اسلامی تا پیروزی قطعی انقلاب و سقوط رژیم طاغوت روبرو بوده و از کید و مکر دشمنان در امان نبوده ایم و بر کسی پوشیده نیست که سرفصل همه‌ی اینها آمریکای جنایتکار است.

معاون هماهنگ کننده‌ی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه یکی از شیطنت های عمیق و طراحی شده دشمن علیه جمهوری اسلامی همان جنگ تحمیلی بود گفت: قبل از انقلاب ایران اسلامی بعنوان یک پایگاه امن برای منافع غرب مخصوصا در خلیج فارس بود  و این یکی از دلایل قرار گرفتن انقلاب اسلامی در فضای دو قطبی و حساس امروز بود.

بایرامی یکی از دیگر اقدامات دشمن علیه کشور را ایجاد مسائل داخلی مانند تشکیل احزاب و گروههای وابسته و ترور در کشور دانست و اظهار کرد: شعار محوری هفته‌ی دفاع مقدس امسال «ما آماده ایم» است که چند موضوع بعنوان سرفصل دفاع مقدس در آن در نظر گرفته شده است.

مسئول ستاد گرامیداست هفته‌ی دفاع مقدس گیلان پرداختن به موضوع دشمن شناسی و اسلام ستیزی با محوریت آمریکای جنایتکار و ارایه‌ی جلوه های ویژه این بحث به مخاطبان جوان و نوجوان را از جمله سرفصلهای شعار هفته دفاع مقدس امسال عنوان کرد.

وی ادامه داد: ما در جنگ صرفا با سلاح سرد و پیشرفته پیروز نشدیم بلکه مولفه قدرت دفاع مقدس، ایمان، اعتقاد، معرفت، ولایت پذیری، شجاعت و اتحاد بود.

بایرامی به جمله‌ی تاریخی سردار قاسم سلیمانی مبنی بر اینکه «محوریت و مبانی حرکتهای ما همان دفاع مقدس است» اشاره و بر اتحاد نیروهای مسلح ذیل پرچم جمهوری اسلامی ولایت تاکید کرد.

معاون هماهنگ کننده‌ی سپاه قدس گیلان در پایان این نشست از اصحاب رسانه خواست تا از عموم مردم برای تماشای نمایش فصل شیدایی دعوت کنند.

وی تاکید کرد: داشتن بلیط برای تماشای نمایش فصل شیدایی الزامی نیست و قید بلیط از این جهت بوده که همه بتوانند در قرعه کشی هر شب این فصل شرکت کنند.

بایرامی در ادامه از اصحاب رسانه خواست تا توجه بیشتری به مسئله‌ی جنگ نرم داشته باشند و یکی از راهکارهای دشمن جهت به زانو درآوردن انقلاب اسلامی را فروپاشی نظام خانواده دانست.

در پایان این نشست ابراهیم جوادی، مسئول ستاد کنگره ۸۰۰۰ شهید استان گیلان و مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه در طول سال برنامه‌های فرهنگی بسیاری را پیکری می کند اظهار داشت: امسال سپاه قدس گیلان یک ابتکار جدید  و بزرگی انجام داده و یک فصل بزرگی بنام فصل شیدایی را به نمایش گذاشته است.

وی افزود: فصل شیدایی پیشواز هفته دفاع مقدس است. این نمایش بالغ بر ۱۲ سکانس دارد که تنها یک بخش از آن  درباره‌ی دفاع مقدس و کربلای ۵ می‌باشد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه