استعفای دسته‌جمعی نمایندگان خوزستان بخاطر تصویب بودجه کم برای سال ۹۳ در این استان

محمدناصر صالحی‌نسب نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز مجلس در پایان نطق میان دستور خود با اشاره به لایحه بودجه سال آینده گفت: تمام نمایندگان استان خوزستان به دلیل ظلم بودجه نسبت به این استان استعفا دادند.

استعفای دسته‌جمعی نمایندگان خوزستان بخاطر تصویب بودجه کم برای سال ۹۳ در این استان

به گزارش ۸دی نیوز، محمدناصر صالحی‌نسب نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز مجلس در پایان نطق میان دستور خود با اشاره به لایحه بودجه سال آینده گفت: تمام نمایندگان استان خوزستان به دلیل ظلم بودجه نسبت به این استان استعفا دادند.

سید شریف حسینی عضو هیئت رییسه و نماینده مردم اهواز در مجلس نیز، با تایید خبر استعفای ۱۸ نماینده استان خوزستان، گفت: در بودجه سال آینده، هیچ توجهی به استان خوزستان نشده است و پولی که از قبال فروش فولاد خوزستان به دست می‌آید، صرف ساخت و ساز در پرند و تنکابن شده است.

وی ادامه داد: همچنین بودجه‌ای برای بحث انتقال آب نیز در نظر گرفته نشده است و ما نمایندگان استان خوزستان به این نتیجه رسیدیم که با توجه به این شرایط، حضور ما در مجلس لزومی ندارد و بنابراین دسته جمعی استعفا دادیم.

منبع:تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محمدرضا
به اینا میگن نماینده؛ تو سر نمایندگان گیلانی هم بزنن حرف نمی زنن!!!
عشق من امیر
دم نمایندگان خوزستان گرم نماینده پر ادعای ما چیکار می کنه فقط زر الکی....
پویا
اینارو مقایسه کن با آقای (ج) که فقط داره داد و بیداد میکنه و به این و اون بد و بیراه میگه. هیچ کاری هم واسه استان نکرده. با همین هارت و پورتش رای مردم رو گرفت
در حاشیه