معاون سپاه قدس‌گیلان:

ارائه بلیط برای تماشای نمایش فصل شیدایی اجباری نیست

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: تماشای نمایش فصل شیدایی رایگان بوده و همراه داشتن بلیط برای دیدن این نمایش اجباری نیست.

ارائه بلیط برای تماشای نمایش فصل شیدایی اجباری نیست

به گزارش ۸دی، سرهنگ پاسدار عباس بایرامی با بیان اینکه گروه نمایشی(مهنا) برای نمایش فصل شیدایی از ۲ شب پیش شروع به انجام کار نمایشی کرده است، اظهار داشت: نمایش فصل شیدایی از غروب ۲۴ شهریورماه ۱۳۹۵ آغاز به‌کار کرده است و تا هشت شب دیگر ادامه دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به استقبال خوب مردم ولایتمدار و فهیم استان گیلان و شهرستان رشت از این نمایش تصریح کرد: تاکنون بیش از ۸ هزار نفر مخاطب در این دو شب از اجرای نمایش فصل شیدایی دیدن کردند.

وی با تاکید بر اینکه قیمت درج شده بر روی بلیط به مبلغ ۴۰ هزار تومان است، مطرح کرد: بلیط‌های نمایش فصل شیدایی رایگان است و هیچ گونه وجهی در مقابل ارائه نمایش فصل شیدایی دریافت نمی‌شود.

بایرامی با بیان اینکه تهیه بلیط نمایش فصل شیدایی از سایت فقط به‌دلیل سهولت کار و شرکت در قرعه کشی کربلای معلی است، افزود: به همراه داشتن بلیط برای دیدن نمایش فصل شیدایی اجباری نیست.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه علاقه‌مندان به تماشای نمایش فصل شیدایی نگران تهیه بلیط نباشند، مطرح کرد: اگر فردی به هر دلیل ممکن نتوانست بلیط تهیه کند، توزیع بلیط در محل ورودی نمایش نیز انجام می‌شود.

بایرامی با اشاره به اینکه نمایش فصل شیدایی یک نمایش فاخر فرهنگی و دارای فضای فرهنگی و معنوی است، خاطرنشان کرد: اجرای نمایش فصل شیدایی با توجه به هجمه دشمن در عرصه فرهنگی برگزار و در این نمایش بخشی از آموزه‌های دینی، ملی و مذهبی ایرانیان به نمایش گذاشته می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با تاکید براینکه نمایش فصل شیدایی آمیخته‌ای از هنر تئاتر و سینما است که در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد، افزود: نمایش فصل شیدایی در یک صفحه نمایش ۱۵ در ۹ و با حضور میدانی بیش از ۱۴۰ بازیگر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری نمایش فصل شیدایی ترکیب فضای فرهنگی، دینی و ایجاد نشاط فرهنگی مثبت و تقویت فرهنگ ملی و دینی است، مطرح کرد: نمایش فصل شیدایی تاثیر بسیاری بر نسل‌های سوم و چهارم انقلاب دارد چون نگاهی چکیده از واقعیات تاریخی ایران و واقعیت‌های موجود در جهان است.

بایرامی با اشاره به اینکه مسائل جدید منطقه‌ای، وجود تکفیری‌ها در منطقه و تاثیرگذاری ماهواره‌ها در نمایش فصل شیدایی به اجرا گذاشته می‌شود، گفت: نمایش فصل شیدایی با ذائقه نوجوانان و جوانان بسیار یکسان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با توجه به تاثیرگذاری نمایش فصل شیدایی در برخی از استان‌ها و در میان نسل‌های جدید مطرح کرد: ارزیابی و اظهارنظر مخاطبان در این استان‌ها حکایت از تاثیرگذاری بسیار بر روی نسل‌های جدید است.

نمایش فصل شیدایی از ۲۴ شهریور ۹۵ لغایت ۲ مهرماه ۹۵ به‌مدت ۱۰ شب از ساعت ۱۸ الی ۲۴ با ارائه برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

محل برگزاری این نمایش کیلومتر ۴ جاده رشت به تهران، دهکده مقاومت(محوطه ورودی لشکر ۱۶ قدس) است و سرویس جهت ایاب و ذهاب همه روزه از ساعت ۱۸ در میدان مصلی آماده ارائه سرویس‌دهی است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه