امیرحسین ابرشهر
کاملا خودجوش و اتفاقی؛

بازیگوشی رسانه‌ای خبرگزاری تسنیم گیلان با وعده‌های عجیب محمدباقر نوبخت!/عکس

ادعاهای جدید و عجیب معاون رئیس جمهور و سخنگوی دولت که اصالت گیلانی هم دارد در این هفته کار را به جایی رساند که اکثر ائمه جمعه به سخنان وی واکنش نشان دادند.

بازیگوشی رسانه‌ای خبرگزاری تسنیم گیلان با وعده‌های عجیب محمدباقر نوبخت!/عکس

به گزارش ۸دی ، محمدباقر نوبخت با همان لبخند همیشگی که بر لب دارد اکنون سومین سالی است که در چند مسند مهم کشوری از جمله سخنگوی دولت ، رئیس سازمان برنامه ریزی و بودجه ؛ مشاور رئیس جمهور و … را بر عهده گرفته است.

مسئولیت های سنگین وی در دولت تدبیر و امید از وی چهره ای تماماً دولتی ساخته است بطوری که کوچکترین اظهار نظرهای وی به پای دولت نوشته می‌شود که البته این کامل طبیعی و درست است.

نگاهی به اظهارات چند وقت اخیر وی که پیشتر در این مطلب ” جناب نوبخت! ائمه جمعه هم حق تحلیل قراردادهای مسئله‌دار دولت با بیگانگان را ندارند؟ ” به آن اشاره کردیم مارا به این وا داشت که بر روی سخنان وی حساس تر شویم.

چندی پیش در روزهایی که فیش های حقوقی مدیران رده بالا منتشر می‌شد و شاهد جار و جنجال های زیادی پیرامون این ماجرا بودیم ، دولت که در صدد حفظ آبرو بود طی یک اقدام سریع و فوری سیدصفدر حسینی که به واسطه انتشار فیش حقوقی‌اش دچار حواشی زیادی شده بود به عنوان عضو هیأت عامل صندوق توسعه ملی قرار دادند اما نکته ماجرا آنجا بود که نوبخت به کسی که طبق اسناد منتشره از فروردین تا اسفند سال ۹۴ جمعاً حدود ۶۸۶ میلیون تومان بابت حقوق از صندوق توسعه ملی دریافت کرده بود به عنوان “یکی از ذخایر نظام و امانت‌دار بزرگ کشور است” نام برد که البته این سخنان با واکنش شدید و تمسخر کاربران در فضای مجازی روبرو شد.

حال محمدباقر نوبخت صبح امروز در گلزار شهدای رشت وعده های جدیدی از جنس وعده های محقق شده!‌ی آقای رئیس جمهور را عنوان کرد که خبرگزاری تسنیم گیلان با انتشار این خبر در صفحه اصلی خود و تلاقی این تیتر با سخن دیروز امام جمعه موقت رشت که در کنار آن قرار گرفته صحنه‌ای جالب را رقم زد.

%d8%aa%d8%b3%d9%86%db%8c%d9%85-%da%af%db%8c%d9%84%d8%a7%d9%86

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
علی
منظور از این خبر چیست ؟ خودزنی از شما عجیبه !دقت بیشتری از 8 دی انتظاره
در حاشیه