امام جمعه رضوانشهر:

انتظار دارند ایران قدرت دفاع را از خود سلب کند/ کارنامه تاریک مجامع بین المللی در فاجعه صبرا و شتیلا

امام جمعه رضوانشهر گفت: دشمنان از یک طرف صراحتاً تهدید مى‏ کنند و از طرف دیگر مى ‏گویند شما نباید موشک بسازید.

انتظار دارند ایران قدرت دفاع را از خود سلب کند/ کارنامه تاریک مجامع بین المللی در فاجعه صبرا و شتیلا

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام هادی حبیبی در خطبه های این هفته ی نماز جمعه با بیان اینکه اگر بتوانیم واقعه غدیر را خوب انتقال بدهیم کسانی که شعار جدایی دین از سیاست را سر می دهند، دست شان بسته خواهد شد اظهار داشت: گفتمان انقلاب اسلامی ما بر گرفته از واقعه غدیر است و با این گفتمان می توان در برابر تهاجم فرهنگی دشمن ایستاد و مقابله کرد.

امام جمعه رضوانشهر با اشاره به اینکه دشمن دائم به فکر از بین بردن انقلاب است افزود: جنگ تحمیلى به‏ خاطر همین بود و جنگ هاى قومیّت ها در اطراف کشور به‏ خاطر همین بود و محاصره اقتصادى، تحریمهاى ظالمانه در سالهاى اخیر، تشکیل گروه‏ هاى تکفیرى در شرق و غرب کشور ما همه براى همین است که به انقلاب تعرض کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن با وقاحت تمام ما را تهدید نظامى مى‏ کند گفت: آن‏ وقت مى ‏گویند جمهورى اسلامى قدرت دفاع را از خود سلب کند، ما باید به حکم «وَاَعِدُّوالَهُم مَااستَطَعتُم مِن قُوَّهٍ و مِن رِباطِ الخَیل عمل کرده و باید قدرت دفاعی خودمان را تقویت کنیم.

حبیبی با بیان اینکه حتّى اگر تهدید هم نمى‏ کردند باید ما این مراقبت را مى‏ کردیم و این آمادگى‏ ها را افزایش مى‏ دادیم اظهار کرد: دشمنان از یک طرف صراحتاً تهدید مى‏ کنند و از طرف دیگر مى ‏گویند شما نباید موشک بسازید.

امام جمعه رضوانشهر با اشاره به سالگرد فاجعه صبرا و شتیلا اظهار کرد: رژیم صهیونیستى با حمایت آمریکا و به دست مزدوران لبنانى این جنایت وحشتناک را انجام داد و آن ها این نسل ‏کشى وحشیانه را جزو افتخارات خود مى ‏دانند.

وی با بیان اینکه اردوگاه صبرا و شتیلا، دو اردوگاه از مجموع ۱۲ اردوگاه آوارگان فلسطینى در لبنان است که در جنوب این کشور واقع شده گفت: این دو اردوگاه متشکل از فلسطینى ‏هایى بودکه از آغاز اشغال فلسطین در سال ۱۹۴۸در آن پناه گرفته بودند.

حبیبی با بیان اینکه کارنامه مجامع بین المللی درباره این فاجعه بسیار تاریک و سیاه است افزود: اردوگاه های صبرا و شتیلا در زمان جنایت وحشتناک صهیونیست‏ ها حدود ۹۰ هزار سکنه داشت.

امام جمعه رضوانشهر با اشاره به اینکه داشتن روحیه انقلابی و فرهنگ جهادی بر اساس اسلام ناب محمدی نیاز همیشگی ماست اظهار داشت: مبنای صلابت و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی از ولایت فقیه است که برگرفته از فرهنگ نورانی غدیر است و رشادت و شجاعت رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس به پشتوانه روحیه انقلابی و فرهنگ ناب غدیر و مدیریت ولایی است بود.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه