ایرادهای رییس کمیسیون بودجه و مرکز پژوهش ها به لایحه بودجه/ تاکید نوبخت بر افزایش دستمزدها بر اساس نرخ تورم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص مطالب مطرح شده از سوی محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور در جلسه غیرعلنی امروز مجلس اظهار داشت: آقای نوبخت گزارشی از بودجه سال ۱۳۹۲ به مجلس ارائه کرده و رشد بودجه را بر اساس نیازهای کشور دانشتند.

ایرادهای رییس کمیسیون بودجه و مرکز پژوهش ها به لایحه بودجه/ تاکید نوبخت بر افزایش دستمزدها بر اساس نرخ تورم

به گزارش ۸دی نیوز، ایرج ندیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه امروز مجلس با حضور محمدباقر نوبخت، گفت: معاون رییس جمهور تاکید داشتند که دولت تلاش کرده تا نظم و انضباط را رعایت کرده و بودجه به موقع خود به مجلس تقدیم کند.

وی افزود:بر اساس اظهارات نوبخت، دولت در بوجه سال ۹۳سعی کرده تا افزرایش حقوق و دستمزد بر اساس نرخ تورم تعیین شود.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس در ادامه افزود: در ادامه این جلسه در مورد مباحثی مانند گزارش عملکرد بودجه عمومی مالیات ها بودجه کل اردات صحبت شد و همچنین آقای نوبخت رشد بودجه را براساس نیازهای کشور عنوان کردند.

ندیمی در تحلیل صحبتهای معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهوراظهار داشت: در کل ماباید در رابطه با کسری بودجه برسی های لازم را انجام دهیم و این بررسی نیازمند، ارائه کامل لایحه بودجه به نمایندگان است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان با اشاره به حاشیه های جلسه نیز گفت: مرکز پژوهش ها و آقای مصباحی مقدم نقدی بر مباحث مطرح شده از سوی آقای نوبخت شده داشتند و امید می رود، این ملاحظات و نقدها در بهتر شدن شرایط بوده، موثر باشد./ دانا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه