سخنگوی دولت:

بقای سوریه، ضامن بقای خط مقاومت در جهان اسلام است / مدافعان حرم معادلات استکبار را به هم زدند

سخنگوی دولت گفت: استکبار جهانی به دنبال برهم زدن امنیت منطقه بوده و مدافعان حرم با جانفشانی های خود معادلات دشمن را به هم زدند.

بقای سوریه، ضامن بقای خط مقاومت در جهان اسلام است / مدافعان حرم معادلات استکبار را به هم زدند

به گزارش ۸دی، محمدباقر نوبخت در دیدار با خانواده های شهدای مدافع حرم گیلان که شامگاه پنج شنبه برگزار شد با بیان اینکه شهادت نصیب هر فردی نمی شود اظهار کرد: سیر شهادت پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف متفاوت بوده و این فرهنگ در طول این مسیر ادامه یافته است.

وی افزود: رسیدن به درجه شهادت طی کردن مدارج خاصی را لازم دارد که این سعادت نصیب هر کسی نمی شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به جانفشانی ها فرزندان این آب و خاک در برهه های مختلف تاریخی خاطر نشان کرد: شهادت آرمان فرزندان ایران بوده و همانطور که برای پیروزی انقلاب و دفاع مقدس جانفشانی ها انجام شده و شهدای زیادی داشته ایم، شهدای مدافع حرم نیز پیرو همان راه هستند.

نوبخت در ادامه به دسیسه های دشمن در منطقه اشاره و تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی با ایجاد داعش به دنبال برهم زدن نظم و امنیت خاورمیانه بوده و با این خیال خام که ایران مقصد نهایی این شرارت ها است، به جنگ و خونریزی در منطقه پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط دشمن از نیروی عظیم جوانان ایرانی که به عنوان مدافعان حرم پا در صحنه گذاشته غافل بود.

سخنگوی دولت با بیان اینکه نقشه دشمن بهره گیری از تحولات منطقه و بیداری اسلامی به سود برنامه های خود بود تصریح کرد: سوریه خط مقدم جهان اسلام برای مبارزه با رژیم صهیونیستی بوده و بقای سوریه، ضامن بقای خط مقاومت در جهان اسلام است.

نوبخت افزود: شهدای مدافع حرم حق مظلومان منطقه را گرفته و با اثرگذاری بی بدیل، معادلات دشمن را به هم زدند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه درک صحیح جوانان از موقعیت منطقه و حضور به موقع آنان در صحنه های حساس را مایه افتخار و سربلندی عنوان کرد و گفت: نام شهدای مدافع حرم برای همیشه در تاریخ ثبت می شود.

نوبخت در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت توجه، رسیدگی و حمایت از خانواده های شهدای مدافع حرم و همچنین تشکیل کارگروه پیگیری نیازمندی های خانواده شهدای مدافع حرم گیلان تأکید کرد.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه