استاندار گیلان با تأکید بر تداوم طرح یکسانسازی قبور شهدا؛

یکپارچه سازی مزارهای باقیمانده‌ی شهدا نیازمند مساعدت ویژه است

استاندار گیلان گفت: در خصوص یکپارچه سازی مزارهای شهدا در استان با تأکیدات موثر جناب نوبخت اقدام قابل تحسینی انجام گرفته است.

یکپارچه سازی مزارهای باقیمانده‌ی شهدا نیازمند مساعدت ویژه است

به گزارش ۸دی، محمدعلی نجفی در نشست شامگاه پنج شنبه با خانواده های معظم شهدای مدافع حرم استان گیلان که با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه در سالن اجتماعات شهید انصاری استانداری برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای انقلاب، دفاع مقدس، دفاع از حرمین و منا اظهار داشت: تلاش ما بر این است تا در فرصتهای  مختلف از خانواده های شهدای مدافع حرم که شهدای غربت هستند تجلیل کنیم.

وی به اعلام آمادگی جوانان گیلانی برای حضور داوطلبانه در دفاع از حرمین اشاره و افزود: در سومین روز پس از ورود یکی از شهدای مدافع حرم به استان قریب به هزار نفر در مدت ۲۴ ساعت برای دفاع از حرمین اعلام آمادگی کردند.

نماینده‌ی عالی دولت در گیلان گفت: قطعاً در آینده ابعاد بیشتری از مجاهدت های این عزیزان مشخص خواهد شد.

وی توفیق خدمت به خانواده های معظم شهدا را یکی از فرصت های مغتنم برای خادمین ملت دانست و اظهار کرد: در خصوص یکپارچه سازی مزارهای شهدا در استان بویژه شهر رشت با تأکیدات موثر دکتر نوبخت اقدام قابل تحسینی انجام گرفته و در برخی از شهرهای باقیمانده نیازمند مساعدت ویژه است.

استاندار گیلان بر لزوم توجه ویژه به پدران و مادران شهدا و مسکن این عزیزان تأکید و تصریح کرد: علیرغم محدودیت اعتبارات اقداماتی  در بخش توانبخشی پدران و مادران شهدا که اغلب دچار کهولت سن هستند انجام پذیرفته که نیازمند کمک های ملی در این خصوص هستیم.

وی با اشاره به اینکه از تمامی فرصت‌ها برای ایجاد اشتغال برای خانواده های شهدا براساس تاکید  رییس جمهور بهره لازم را می بریم گفت: با تشکیل یک ستاد از طریق مراکز تولیدی در تلاشیم تا بسیاری از مشکلات این حوزه را برطرف نماییم.

نجفی ادامه داد: هشت نفر از فرزندان شهدا در بخش مدیریتی ستاد استانداری و فرمانداری ها به کارگیری شده اند که این آمار در حال افزایش است.

وی گفت: بحمدا… در بکارگیری این عزیزان در هر منصبی، آنان با کفایت خود خوش درخشیدند.

در پایان این مراسم تابلویی از عکس شهدای مدافع حرم به نوبخت و نجفی اهدا شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه