پاسخ به ترورهای مجازی؛

آیا عکس سفره با مرغ بریان و آیت الله علم الهدی صحت دارد؟

مواضع صریح و انقلابی آیت الله سید احمد علم الهدی باعث شده است تا عده ای از مخالفان اقدام به انتشار تصاویری جعلی جهت ترور شخصیت وی کنند.

آیا عکس سفره با مرغ بریان و آیت الله علم الهدی صحت دارد؟

به گزارش ۸دی، مواضع صریح و انقلابی آیت الله سید احمد علم الهدی باعث شده است تا عده ای از مخالفان اقدام به انتشار تصاویری جعلی جهت ترور شخصیت وی کنند. یکی از این تصاویر تخریبی در زیر آمده است:

%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%ac%d8%b9%d9%84%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%a2%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d9%84%d9%84%d9%87-%d8%b9%d9%84%d9%85-%d8%a7%d9%84%d9%87%d8%af%db%8c-%d9%85%d8%b1%d8%ba-%d8%a8%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%86

پاسخ به شبهه:

این عکس مربوط به سید حسین صدر از روحانیون شیعه‌ی عراق است. در این تصویر، موفق الربیعی از مسئولان عالیرتبه عراق هم در کنار صدر نشسته است. ضمن اینکه اینگونه سفره‌ها در بین عربها برای میهمان نوازی رایج دارد. معنای این عکس این نیست که حجت الاسلام سید حسین صدر انسان تجملگرایی بوده است بلکه ممکن است این تصویر مربوط به یک میهمانی باشد که ایشان به آن دعوت شده باشند.

در بین اعراب پذیرایی این چنینی مرسوم است و برخاستن از سر چنین سفره ای بی احترامی به صاحبخانه و میزبان محسوب می شود.

متأسفانه در بسیاری از موارد جملاتی که در فضای مجازی از قول آیت الله علم الهدی نقل می شود نیز غالبا تحریف شده و و در بعضی موارد بطور کامل جعلی است.

آیت الله سید احمد علم الهدی در سال ۸۸ با جریان فتنه به صراحت و شدت مخالف کرد و در سال ۸۸ و در روز مهم دی ماه این سال یک سخنرانی آتشین در محکومیت فتنه در تهران  ایراد کرد که این مواضع صریح وی آغازی برای جریان تخریب وی در رسانه ها و فضای مجازی شد.

 

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه