آقای استاندار باور نداشتیم فتنه جویان۸۸ از غارنشینی به تاج نشینی برسند!

آیا معنای اعتدال این است کسانی که جوانان بی گناه مردم را به خیابان کشاندند، به بیت المال آسیب رساندند ، مفسده بپا کردند ، خون ریختند ، آبرو بردند ، با شما جلسه داشته باشند و فریاد وا مظلوما سر دهند؟!

آقای استاندار باور نداشتیم  فتنه جویان۸۸ از غارنشینی به تاج نشینی برسند!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از احرار گیل، در خبرها داشتیم که جناب دکتر نجفی استاندار محترم گیلان نشستی با اصحاب اصلاحات در گیلان داشته اند که از سوی ایشان تاکنون تکذیبیه ای رویت نشد.

باخود گفتم که دولت عوض شده و استاندار جدید آمده و حق دارند همکاران خود را انتخاب کنند دیگران هم باید اجازه بدهند تا دوستان مطابق برنامه های خود توان خود را برای این ملت به نمایش بگذارند و چنین قصدی را هم داریم ولی باور نداشتیم اوضاع را اینقدر آشفته ببینیم که افراد فتنه جو سال۸۸ ازغارنشینی به تاج نشینی برسند.

FETNEH

چند مطلب ازمدتها پیش مثل خوره به جان ما افتاد و حیف دیدیم آن را با استاندار با اخلاق و ولایت مدارمان درمیان نگذاریم ….البته بسیاری ازاین مطالب و مطالب مهم تر را قبلاً دراختیار نزدیکان جناب استاندار به امانت مطرح کردیم و چون دیدیم افاده نکرد برآن شدیم این چندسطر را محضر دوستان مطرح کنیم….

درباره نشست جناب آقای استاندار با برخی (بقولی) فلفلی مزاج های اصلاحات حرف و حدیث ها بسیار است که تذکرات آن را برخی دلسوزان انقلاب درمصاحبه ها گفته اند و برخی دیگر هم درسخنرانی ها و رسانه ها متذکرشده اند ما نیز فعلاً به این چند سطر بعنوان درد دل بسنده می کنیم.

جناب استاندار ! آیا از وضعیت فکری حاضرین درجلسه «معروف» آشنایی داشتید؟ آیا می دانید بعضی از آنها جزو دستگیرشدگان فتنه ۸۸ بوده اند ، و در برپایی تظاهرات ضد نظام و فتنه گری نقش داشتند ؟ آیا از نیرو های اطلاعاتی و امنیتی استان  وضعیت فکری و روحی آنان را جستجو نموده اید؟

از جنابعالی توقع داریم همانگونه که در ایام فتنه عده ای له و عده ای علیه و عده ای سکوت نمودند جنابعالی سکوت را بشکنید  و شفاف اعلام موضع فرمایید . نمی شود که انسان هم اصولگرایان را طالب باشد ،هم فتنه گران را و هم اعتدال گرایان را! همچنانکه  هم امنیت را دوست بدارد و هم ناامنی را!   بله؛ قبول داریم که مشی دولت اعتدال و تدبیر است اما آیا معنای اعتدال این است؟ کسانی که جوانان بی گناه مردم را به خیابان کشاندند، به بیت المال آسیب رساندند ، مفسده بپا کردند ، خون ریختند ، آبرو بردند ، با شما جلسه داشته باشند و فریاد وا مظلوما سر دهند وبگویند که نترسید ، همراه شما هستیم .!! اگرچه تاکنون هیچ خبری از نشست شما با پاک ترین ، عفیف ترین و سالم ترین قشر جامعه یعنی بچه های حزب اللهی نشنیده ایم و بنظر میرسد این معنای اعتدال نباشد .

فراخوان برخی افراد غارنشین ایام فتنه برای خودنمایی نه تنها فایده ای برای امنیت و آرامش کنونی ندارد بلکه برخی از این افراد در گذشته ثابت کرده اند که پرخاشگر و ناآرامند حتی خیال اینکه به چنین غارتگران  باید مسئولیت داد تا توطئه نکنند نیز نظریه مناسبی نیست .

به نظرمی رسد چاره چنین افرادی سخره سخت است تا هر بار با برخورد به آن شاید به تفکر وادار شده و آرام بگیرند وگرنه توطئه عادت شان گشته و ترک عادت هم ناممکن!

البته هستند برخی اصلاح طلبان که خوش سابقه اند و برعلیه فتنه هم موضع داشتند یعنی گرچه خود تندخو وپرشتابند ولی در استان مشی اصلاح طلبی بدون فتنه گری را درپیش گرفته اند خوب هر منصفی هم می تواند با اینگونه افراد مماشات داشته باشد. ولی نشست با افرادی که خود بنزین ریز آن حادثه بودند قدری عجیب است ، عجیب نیست؟

ویا همراه خود کردن فردی از اهالی« کیسم» به صورت ویژه که درکارنامه خود بر علیه شهدا و خادمان شهدا قلم فرسایی کرده که اسنادش هم « معین » است چه مفهومی دارد؟ آیا استاندار محترم از عملکرد چنین افرادی باخبرند که آنها را دائم درمراودات خود همراه دارند؟! هرچند چنین افرادی خود را ازاعضای استانی ستاد دکتر روحانی بدانند .

 باید با خود کسانی را همراه کرد که «رنج کشیده» آن ایام طلایی باشند نه کسانی که روزگارسخت این ملت را درک نکرده و واژه «رنج کشیده »و دردمند را اجاره کرده باشند! انتظار اینست که استاندار محترم دربرابرسخنان حق خود را « دوجداره و نفوذناپذیر» نشان ندهند … باقی بماندتابعد…….

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
صابر
سلام. بهتر است به جای "افاده " کلمه درست آن یعنی "افاقه" و همچنین به جای "سخره "کلمه صحیح آن یعنی "صخره" را بنویسید.
پویا
دوستان به اصطلاح ارزشی و حزب اللهی!!! اگر مردم طالب شما بودن خب مطمئنا به شما رای میدادن! اگه یه مقدار سواد داشته باشید متوجه میشید که 18 میلیون از 4 میلیون خیلی بیشتره! پس لطفا سکوت...
در حاشیه