مسئول نظام رایانه ای کشور در انزلی:

الکامپ نقطه عطف حمایت دولت از بخش خصوصی است

مسئول سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور گفت: نمایشگاه الکامپ به عنوان محلی برای جلب توجه سرمایه گذاران درجهت عرضه دستاوردهای صنایع مرتبط با رایانه است.

الکامپ نقطه عطف حمایت دولت از بخش خصوصی است

به گزارش ۸دی، دهمین نمایشگاه الکامپ گیلان در مرکز نمایشگاهی و همایش های بین المللی این سازمان درقالب ۵۰ غرفه و با حضور شرکت های کامپیوتری، خدمات اینترنتی ، سیستم های اداری، سیستم های امنیتی تصویری و تجهیزات فروشگاهی با هدف نمایش و عرضه مستقیم دستاوردهای بخش خصوصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان به شرکتها و نهادهای دولتی و کارخانجات بخش خصوصی  از ۲۲ الی ۲۶ شهریور ماه ازساعت ۱۶ الی ۲۲ در منطقه آزاد انزلی برپا شده است.

ناصر علی سعادت مسوول سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در حاشیه نمایشگاه اظهار داشت: هدف از برگزاری چنین نمایشگاه هایی ایجاد فرصتهای اقتصادی بیشتر در راستای افزایش تاثیرات مستقیم آن به فعالان این عرصه و رشد و توسعه آن است.

وی با تاکید براستفاده بهینه از فرصتهایی که درنمایشگاه ها ایجاد می شود افزود: نمایشگاه الکامپ به عنوان محلی برای جلب توجه سرمایه گذاران درجهت عرضه دستاوردهای صنایع مرتبط با رایانه است.

سعادت با تاکید بر برگزاری متفاوت هر دوره از نمایشگاه ها و استفاده درست از فرصت های این چنینی گفت: برپایی این نمایشگاه با همکاری همه مسئولان به عنوان نقطه عطفی به جهت حمایت دولت از بخش خصوصی بوده و موجب حضور مشتاقانه شرکتها دراینگونه نمایشگاه ها می شود.

فرشید بخشی نژاد مسوول نظام صنفی رایانه ای گیلان و دبیر این نمایشگاه نیز اظهار کرد:در گذشته صنایع پایه مورد توجه قرار میگرفتند، اما امروزه فناوری اطلاعات جایگزین این حوزه شده است و به سرعت در حال رشد و انتقال است.

وی با بیان اینکه در این مسیر امیدواریم بتوانیم با بهره گیری از پتانسیل های منطقه آزاد انزلی به سرعت رشد و پیشرفت داشته باشیم و با بکار گیری نیروی انسانی توانمند، نقاط ضعف را به قوت تبدیل کنیم افزود: اگر بخواهیم در سطح استان دو پایگاه مهم در راستای توسعه همه جانبه استان معرفی کنیم بی شک یکی از آنها منطقه آزاد انزلی خواهد بود.

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه