مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی:

خرید کالای خارجی در آستان قدس رضوی ممنوع شد

مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی گفت: حجت‌الاسلام رئیسی دستور داده‌اند تمام کالاهای مورد نیاز مجموعه آستان قدس رضوی از تولیدات داخل تهیه شود.

خرید کالای خارجی در آستان قدس رضوی ممنوع شد

به گزارش ۸دی: محمدامین توکلی‌زاده افزود: با توجه به پیشرفت کشور اکنون بسیاری از کالاها با سرمایه و نیروی ایرانی تولید می‌شوند و ما در مجموعه آستان قدس از این موضوع استقبال می‌کنیم.
وی تصریح کرد: رویکرد آستان قدس مردم‌محور و به سمت اقتصاد دانش‌بنیان است و در حوزه اقتصادی که در آن تعریف ‌شده حرکت می‌کنیم.
توکلی‌زاده با اشاره به برپایی نمایشگاه «مهر درخشان» به ‌عنوان اولین نمایشگاه کالای فرهنگی خانواده ایرانی در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی گفت: بخش اول این نمایشگاه شامل نوشت‌ابزارهای ایرانی اسلامی است. البته فعالیت‌های خوبی درباره شهدا و قهرمانان واقعی کشور در حوزه نوشت‌ابزار ایرانی صورت گرفته است.
وی با اشاره به همکاری آستان قدس رضوی با اردوهای جهادی بسیج گفت: تولیت آستان قدس رضوی یکی از محورهای اساسی خود را در خدمت‌گذاری به محرومان و زائران و مجاوران قرار داده که با گروه‌های جهادگران رضوی در بسیج سازندگی و همچنین رویکرد جدید کاروان‌های زیر سایه خورشید در حال انجام منشور هفت‌گانه رهبری نظام هستیم.
توکلی‌زاده با اشاره به تأسیس معاونت امداد مستضعفین در آستان قدس رضوی گفت: گام نخست این عرصه زیارت اولی‌ها بود. در این طرح مقدمات حضور افراد مسن که توانایی مالی تشرف به حریم قدس رضوی را ندارند فراهم می‌کنیم و این رویه اکنون رو به تکامل است.
توکلی‌زاده به موضوع احداث زائر شهر اشاره کرد و اظهار داشت: این مجموعه در راستای خدمت‌رسانی و اسکان به زائران و مسافرانی که توان پرداخت هزینه فراوان هتل و مهمان‌پذیرها ندارند، به ارائه خدمات خواهد پرداخت.
وی تصریح کرد: زائرشهر در زمین ۳۷۰ هکتاری از موقوفات امام رضا(ع) در حال احداث  و راه‌اندازی است.

منبع: کیهان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه