مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان خبر داد؛

آغاز نخستین دوره‌ی آموزشی تخصصی و حرفه‌ای خبرنگاری در گیلان با حضور اساتید کشوری

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: نخستین دوره آموزشی تخصصی و حرفه ای خبرنگاری استان از صبح امروز در مجتمع یاس رشت آغاز شد.

آغاز نخستین دوره‌ی آموزشی تخصصی و حرفه‌ای خبرنگاری در گیلان با حضور اساتید کشوری

محسن جعفری در گفت وگو با ۸دی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این دوره آموزشی از صبح امروز و با حضور اساتید کشوری در مجتمع فرهنگی یاس رشت آغاز شده است.

وی با اشاره به حضور استاتید حوزه‌ی رسانه در این دوره آموزشی افزود: محمدمهدی انصاری مدیرکل سابق دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسی داداش زاده از استادان سازمان صدا و سیما و محمد رعیت از استادان دوره های آموزشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از جمله این صاحبنظران هستند.

جعفری با اشاره به سرفصل‌های این دوره آموزشی گفت: خبرنگاری بحران، سواد رسانه ای و آشنایی با رسانه های جهان، قانون مطبوعات، خبرنویسی پیشرفته، ویراستاری خبر از جمله سرفصل های ارائه شده در نخستین دوره آموزشی تخصصی و حرفه ای خبرنگاری در گیلان است.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: برگزاری آموزش به شکل کارگاهی و نیز پرداختن به حوزه های مختلف روزنامه نگاری نظیر جریان سازی رسانه ای، تکنیک های خبری، نظریه های رسانه، گزارش نویسی و آشنایی با سبک‌های جدید خبرنویسی از محورهای شاخص این دوره است.

وی ادامه داد: تعداد ۶۰ نفر از خبرنگاران استان گیلان در این دوره آموزش می‌بینند و در پایان برای افراد شرکت کننده، گواهینامه پایان دوره‌ی معتبر از سوی سازمان بسیج رسانه استان صادر می شود.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه