مدیر تولید و برنامه ریزی نمایش فصل شیدایی:

بخشی از فصل شیدایی برای گیلان بومی سازی شده است / هر شب ۶ هزار تماشاگر خواهیم داشت

مدیر تولید و برنامه ریزی نمایش فصل شیدایی گفت: دو بخش بومی گیلان شامل دفاع مقدس و قصه‌ی نهضت جنگل و میرزا کوچک جنگلی برای اجرا در رشت به نمایش اضافه شده است.

بخشی از فصل شیدایی برای گیلان بومی سازی شده است / هر شب ۶ هزار تماشاگر خواهیم داشت

 به گزارش ۸دی، محمد نیاکان مدیر تولید و برنامه ریزی نمایش فصل شیدایی در نشست خبری اصحاب رسانه، گیلان را پانزهمین استانی دانست که این نمایش در آن به روی صحنه می رود و اظهار داشت: تیم اجرایی که در فصل شیدایی حضور دارند از بهترین های سینما و تلویزیون و تئاتر کشور هستند.

وی افزود: سید حنیف خیر الامور مدیر صدا و تصویر، نادر قنبری مدیر تولید پروژه، محمدرضا ترکمان طراح جلوه‌های ویژه‌ی میدانی، آنه محمد ایری طراح صحنه، لباس و دکور؛ که در سریالهای بزرگی مانند در چشم باد، روز رستاخیز و یوسف پیامبر مدیر اجرا و صحنه بوده است، عباس رحمانی پور طراح نور، حسام حیدری طراح گریم، رسالت بوذری از مجریان توانمند صدا و سیما راوی و نویسنده‌ی متون، حسن بذرا دستیار اول کارگردان، علیرضا پورصدر تهیه کننده و سعید اسماعیلی کارگردانی نمایش فصل شیدایی را بر عهده خواهند داشت.

نیاکان تعداد تماشاچیان این نمایش را در سطج کشور بیش از یک میلیون نفر تخمین زد و گفت: ”  این نمایش را که بیش از ۱۰ شب به روی صحنه می رود طبق پیش بینی ها هر شب ۵ الی ۶ هزار نفر تماشا خواهند کرد.

وی تأکید کرد: با توجه به تجربیات ما در سالهای گذشته و استان‌های قبل، استقبال مردم از این نمایش در شب‌های آتی بسیار زیاد بوده است تا جایی که در بعضی شب‌ها به ۱۸ تا ۲۰ هزار تماشاچی رسیده است.”

مدیر تولید و برنامه ریزی نمایش فصل شیدایی درباره‌ی با آیتم های این نمایش گفت: ” حدود ۲ سال است که ما بخش‌هایی از این نمایش را به زبان عربی ترجمه کرده‌ایم و در مسیر نجف به کربلا برای زائران اجرا می‌کنیم.

نیاکان ادامه داد: این نمایش آیت‌های مختلفی دارد که از زمان هبوط حضرت آدم تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) را در بر می‌گیرد و با توجه به مسائل فرهنگی و نیازمندی هایی که جامعه میطلبد طراحی شده است.

وی با بیان اینکه در هر استان ۲۰ درصد کار اجرای نمایش بومی‌سازی شده است گفت: در استان گیلان نیز این کار انجام شده و دو بخش به نمایش اضافه شده است که زمان دفاع مقدس و قصه‌ی نهضت جنگل و میرزا کوچک خان را نیز در بر می‌گیرد. “

مدیر تولید و برنامه ریزی نمایش فصل شیدایی زمان نمایش را بیش از دو ساعت اعلام کرد و در رابطه با بازیگران این نمایش اظهار کرد: ” تیم اجرایی که از تهران آمده ۵۰ نفر است، ۲۰ نفر نیز در تهران روی این پروژه کار می کنند و حدود ۱۴۰ نفر بازیگر داریم و در کل بیش از ۳۰۰ نفر در مجموعه‌ی فصل شیدایی فعالیت می‌کنند و این مدیریت بسیار حساسی را می‌طلبد تا ۳۰۰ نفر بتوانند با هم هماهنگ شوند و اجرای خوبی داشته باشند. “

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه