دستیار اول کارگردان فصل شیدایی:

تکنیک ” فصل شیدایی ” در ایران منحصر به فرد است / این نمایش بازیگر ندارد

دستیار اول کارگردان فصل شیدایی گفت: ۱۰ روز است هنروران در حال تمرین هستند و برای هر نفر حدود ۱۰۰ ساعت وقت گذاشته شده است.

تکنیک ” فصل شیدایی ” در ایران منحصر به فرد است / این نمایش بازیگر ندارد

به گزارش خبرنگار ۸دی، حسن بزرا دستیار اول کارگردان نمایش فصل شیدایی ، نمایش فصل شیدایی را دغدغه و فکر سعید اسماعیلی کارگردان کار در رابطه با مسائل و شعائر دینی خواند و اظهار داشت: فصل شیدایی دارای فرمول و تکنیکی می باشد که در ایران منحصر به فرد است.

وی افزود: در بعضی از استان ها قرار بود این پروژه اجرایی شود اما محقق نشد، چرا که فصل شیدایی نتیجه ی تجربه ی ۲۰ ساله ی سعید اسماعیلی در بخش تئاتر است. کسی که بخواهد شروع کند تا به این مرحله برسد زمان زیادی را برای رسیدن به این مرحله باید صرف کند.

بزرا فصل شیدایی را در ۱۱ بخش نمایشی خلاصه کرد که در نهایت با ظهور حضرت مهدی به پایان میرسد و گفت: حدود ۱۰ روز است که هنر وران در حال تمرین هستند و برای هر نفر حدود ۱۰۰ ساعت وقت گذاشته شده است تا به این مرحله برای اجرا برسند.

دستیار اول کارگردان نمایش فصل شیدایی با بیان اینکه ان شاالله فردا شب میزبان تماشاچیان هستیم اظهار کرد: این اتفاق بسیار سختی است چرا که ما در این نمایش بازیگر نداریم بلکه هنروران و سیاهی لشگران در این نمایش ایفای نقش می کنند حتی در بعضی موارد از سربازان همین جا استفاده کرده ایم.

وی در پایان متذکر شد: الان در سالن های نمایشی گروه های حرفه ای برای یک نمایش نیم ساعته سه ماه تمرین میکنند! اما چطور ما توانستیم همچین کاری را انجام بدهیم از هنرهای کارگردان این مجموعه است که در ۱۰ تا ۲۰ روز جمع بندی شده است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
خداقوت دلاور
در حاشیه