یک کارشناس روانشناسی:

هدیه دادن به همسر باعث تحکیم روابط زناشویی می‌شود

همایش تا ساحل آرامش ویژه زوج های جوان آستارا در مسجد صاحب الزمان (عج) این شهرستان برگزار شد.

هدیه دادن به همسر باعث تحکیم روابط زناشویی می‌شود

به گزارش ۸دی، فرامرز اکبریان روانشناس و مدرس دانشگاه‌های شهرستان آستارا روز دوشنبه در این آیین اظهار داشت: دوستی و محبت زوجین نسبت به همدیگر دوام و بقای زندگی را بیشتر می‌کند.
وی افزود: زندگی زناشویی باید بر محور محبت ادامه یابد و این امر به عنوان زمینه‌ای برای سعادت دنیوی و اخروی، همواره مورد تاکید ائمه اطهار (ع) بوده است.
وی گفت: زوجین در زندگی زناشویی به بهانه های مختلف باید رسم قدردانی و سپاسگزاری را نسبت به همدیگر بجا بیاورند؛ فرزندان در زندگی به پدران و مادران خود به عنوان الگو نگاه کنند و هر چه قدر کارهای نیک والدین برجسته شود به همان اندازه بر آینده سازان جامعه تاثیر گذار خواهد بود.
اکبریان بیان کرد: صبر و شکیبایی در زندگی لازم است و مشکلات زندگانی برای تمام انسان ها وجود داشته و دارد، اما رستگار کسی است که با صبر در برابر این مشکلات به تلاش خود برای زندگی بهتر ادامه دهد.
او ادامه داد: گفتگوی همسران با یکدیگر یکی از مهارت های مهم و اساسی در زندگی است و زوجین باید بتوانند پیام های گفتاری خود را شفاف به یکدیگر انتقال دهند و به نظرات هم در مسیر حیات مشترک احترام بگذارند.
مدرس دانشگاه های آستارا گفت: هدیه دادن همسران به همدیگر در مناسبت های مختلف تحکیم روابط را موجب می شود و با توجه به این که مردان، نقش بیشتری در قوام زندگی مشترک ایفا می کنند، باید بیشتر از زنان به هدیه دادن علاقه نشان دهند.
در ادامه این آیین تعدادی از زوج ها نقطه نظرات خود را پیرامون ارتقای کیفیت زندگی مشترک ارائه کردند.
شهرستان ۸۶ هزار نفری آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه