استاندار سابق گیلان:

می‌شود با انقلابی‌گری کشور را اداره کرد / نگرانیم چون می گویند هر قدر از بیت‌المال برداشتیم سهم خود را از انقلاب گرفتیم

استاندار سابق گیلان به رهنمودهای امام خمینی(ره) مبنی بر ساده‌زیستی اشاره کرد و گفت: ترویج اشرافی‌گری در جامعه نگران‌کننده است.

می‌شود با انقلابی‌گری کشور را اداره کرد / نگرانیم چون می گویند هر قدر از بیت‌المال برداشتیم سهم خود را از انقلاب گرفتیم

به گزارش ۸دی، کیهان هاشم‌نیا دیشب در جمع اعضای «شورای بازخوانی خط امام (ره) و مقام معظم رهبری و تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی گیلان» با اشاره به تشکیل این شورا در دو سال گذشته، اظهار کرد: برخی از افراد تشکیل شورای مذکور را در راستای فعالیت‌های انتخاباتی اعلام کردند و اینگونه نیست.

وی به فعالیت‌ها و برنامه‌های «شورای بازخوانی خط امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی گیلان» اشاره کرد و افزود: به‌ دنبال تبیین خط نورانی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در جامعه هستیم.

استاندار سابق گیلان با تأکید بر اینکه به‌ دنبال تشکیل ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری نیستیم، بیان کرد: آنها که نمی‌خواهند تلاش سربازان گمنام و بی‌نام و نشان بر ادامه و تبیین مسیر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را قبول کنند و در این مسیر تردید دارند می‌توانند در جلسه‌های «شورای بازخوانی خط امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی» در بخش‌ها، شهرستان‌ها و مرکز استان شرکت کنند.

هاشم‌نیا، اجرای برنامه‌های شورای مذکور را به تدریج و با حوصله خواند و بیان کرد: اکنون که مانور اشرافی‌گری داده می‌شود، آیا نباید نگران رهنمودهای امام خمینی(ره) در مورد ساده‌زیستی باشیم.

وی به ترویج اشرفی‌گری در جامعه اشاره کرد و افزود: آیا هزینه ۸۰۰ میلیون تومانی برای یک دفتر، اشرافی‌گری محسوب نمی‌شود و این امر نشان می‌دهد از آرمان‌های انقلاب و منش امام (ره) و مقام معظم رهبری دور شده‌ایم.

* اکنون افراد بیشتر به‌ جای انقلابی‌گری، سیاسی هستند

استاندار سابق گیلان با اشاره به رهنمودهای امام (ره) بر انقلابی ماندن، خاطرنشان کرد: اکنون افراد بیشتر سیاسی هستند تا اینکه انقلابی باشند.

هاشم‌نیا به رهنمودهای امام (ره) مبنی بر اخلاقی کردن سیاست اشاره کرد و یادآور شد: اکنون اخلاق سیاسی شده و فضا را سیاست‌زده کردند.

وی با بیان اینکه سخن بنده با یک گروه خاصی نیست، اظهار کرد: اکنون هر فردی حتی علم امام (ره) را به دوش بکشد می‌گویند برای انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری است.

استاندار سابق گیلان به رهنمودهای امام (ره) بر انقلابی اداره کردن کشور اشاره کرد و افزود: اکنون افرادی هستند و می‌گویند مگر می‌شود با انقلابی‌گری کشور را اداره کرد و این امر نگران‌کننده است.

هاشم‌نیا با تأکید بر اینکه دفاع از مظلومان جهان از آرمان‌های انقلاب اسلامی است، بیان کرد: به‌ جایی رسیدیم که شعار «نه غزه، نه لبنان» سر می‌دهند.

* ایثارگران سپرها را نمی‌اندازند

وی ادامه داد: برخی می‌گویند سپرها را بیندازید اما بدانند جانبازان و ایثارگران سپرها را نمی‌اندازند و از جان و مال خود برای انقلاب هزینه می‌کنند.

استاندار سابق گیلان متذکر شد: مگر می‌شود نگران نباشیم وقتی می‌گویند؛ «من و پدرم هر قدر از بیت‌المال برداشتیم سهم خود را از انقلاب گرفتیم».

هاشم‌نیا با اشاره به اینکه ۳۵ میلیون تن از محصولات کشاورزی در کشور دور ریخته می‌شود، تصریح کرد: ۱۷ درصد از جمعیت کشور زیر خط فقر است.

وی به هزینه ۱۲ میلیارد تومانی برخی از افراد برای سونا، جکوزی و دفتر اشاره کرد و متذکر شد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات از ناموس ما دفاع کردند، اما اکنون برخی اعلام می‌کنند باید اشرافی زندگی کنیم تا جهان قدرت ما را بفهمد و این امر درست نیست.

استاندار سابق گیلان با بیان اینکه طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری اکنون در جهاد فرهنگی هستیم، اظهار کرد: نشستن را جایز نمی‌دانیم و در راه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه