کاهش ۴۰ درصدی تصادفات در جاده های گیلان

سردار مهماندار درکارگروه عالی ایمنی ترافیک جادهای استان گیلان گفت: با تلاش شبانه روزی همه دست اندر کاران ترافیک ما شاهد کاهش ۴۰ درصدی تصادفات در جاده های گیلان هستیم .

کاهش ۴۰ درصدی تصادفات در جاده های گیلان

به گزارش ۸دی نیوز، کار گروه عالی ایمنی ترافیک جادهای استان گیلان با حضور سردار مهماندار رییس پلیس راه ناجا در استان گیلان برگزار شد.

سردار مهماندار در این کارگروه با اشاره به این که رسیدن به هدف های بزرگ، همت و تلاش مضاعف را می طلبد گفت: با انجام اقدامات علمی می توانیم به هدف مدنظر مان که همان کاهش مرگ و میر در اثر تصادف در جاده هاست برسیم.

رییس پلیس راه ناجا بیشتر آسیب پذیری در بحث تصادفات جادها در استان را دو قشر موتور سوار و عابران پیاده دانسته و افزود: با آموزش مردم و آگاه سازی و مشارکت بیشتر آنها و استفاده از علم روز در رسیدن هدف مان که همانا سفر امن با احترام به قانون است، موفقتر خواهیم بود.

وی به شرایط تراکم جمعیتی استان و حجم بالای مسافر آن اشاره و تصریح کرد : با تلاش شبانه روزی همه دست اندر کاران ترافیک استان با توجه به شرایط ویژه استان گیلان، شاهد کاهش کشته از ۱۰۰۰ نفر در سال های گذشته به ۶۰۰ نفر و کاهش ۴۰ درصدی حوادث و تلفات در رانندگی در استان گیلان هستیم .

مهماندار به برنامه ریزی های صورت گرفته با توجه به شرایط ویژه استان اشاره و بیان کرد: ما گیلان را به عنوان پایلوت برای کار علمی و دانشگاهی برای بررسی راههای کاهش تلفات جاده ای انتخاب کردیم تا بتوانیم با این رویکرد به نتایج عالی برسیم .

سردار مهماندار در پایان بر تعامل بیشتر با دانشگاه و مراکز علمی تاکید کرد و گفت: با توجه به این که دیگر کارهای سنتی جواب نمی دهد باید از علم روز دنیا بهر بگیریم تا بتوانیم به نتایجی که در برنامه ریزی هایمان ترسیم کرده ایم برسیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه