سردار حق بین:

دشمن به دنبال ترویج فرهنگ غربی است/ تکفیری های زیادی توسط جبهه مقاومت به هلاک رسیدند

فرمانده‌ی لشکر قدس گیلان گفت: فرهنگی را که ما برای آیندگان باقی می گذاریم در آینده لعن و نفرین برای ما در پی خواهد داشت.

دشمن به دنبال ترویج فرهنگ غربی است/ تکفیری های زیادی توسط جبهه مقاومت به هلاک رسیدند

به گزارش ۸دی به نقل از «لاهیجان»، سردار حق بین در یادواره ۴۰ شهید والامقام منطقه پاشاکی شهرستان لاهیجان عصر روز گذشته در مسجد حضرت ولیعصر(عج) روستای بالاپاشاکی برگزار شد با اشاره به تعاریف دین اسلام گفت: در زمان پیامبر(ص) هم کسانی بودند که مسیر انبیا را طی نمی کردند. دین ما می گوید که برای جوامع، آرامش به ارمغان بیاوریم و این بستگی به نوع رفتار جامعه دارد. غربی ها سعی دارند ناامنی را جایگزین کنند چون می توانند در دل این ناامنی ها، حکومت کرده و سلاح و تجهیزات خود را بفروش برسانند.

فاتح نبل و الزهرای حلب گفت: گذشتگان ما آنقدر فرهنگ قوی و غنی برای ما به یادگار گذاشتند که ما هنوز جیره خوار سفره آنها هستیم و در عوض، فرهنگی که ما برای آیندگان باقی می گذاریم در آینده لعن و نفرین را برای ما در پی خواهد داشت و مورد لعن نسل های بعد قرار خواهیم گرفت و نمونه بارز آن، بدحجابی در جامعه است.
سرار حق بین با اشاره به جریانات منطقه ای با بیان اینکه امروز باید امنیت منطقه را به امنیت پایدار تبدیل کنیم گفت: در این چند روز موفقیت های زیادی داشته ایم و داعشی های زیادی توسط جبهه مقاومت به هلاکت رسیده اند، که اگر در زمان دفاع مقدس این اتفاق می افتاد جشن می گرفتیم و مارش نظامی در رسانه ها پخش می کردیم.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم به درک شعار انقلاب اسلامی رسیدند و ما برای انقلاب اسلامی در سوریه، یمن و لبنان می جنگیم گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، ما ایران های کوچکی ساخته ایم که در مواقع لزوم، ایرانهای کوچک بر سر متجاوزان خراب خواهند شد.

فرمانده لشگر قدس گیلان با بیان اینکه باید اقتدار ایران اسلامی را بالاتر ببریم تا دست به سوی غربی ها دراز نکنیم گفت: این اقتدار، امنیت پایدار را بدنبال خواهد داشت و آنوقت هزینه ای پرداخت نخواهیم کرد. دولت ما مسیر را خوب رفته و مقام معظم رهبری نیز راه را بدرستی نشان داده و ملت ما هم راه را بدرستی و به سمت اقتدار به پیش می برند.
سردار حق بین با اشاره به اینکه شهید دادن ما در سوریه و عراق و … فقط بخاطر اقتدار انقلاب اسلامی است و نزدیک شدن داعش به مرزهای ما بعید است گفت: دواعش و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آنها باید این فکر را از سر خود بیرون ببرند. ما باید دعاگو و شاکر این راهی باشیم که خداوند در جلوی پای ما قرار داده است.
سردار حق بین سخنان خود را با این سئوال به پایان رساند و گفت: آیا آنهایی که برهنگی را تعریف کردند و چشمشان به سمت غرب است می توانند فرزندانی به جامعه تحویل دهند که امنیت خودشان را تامین کنند؟

عکس و گزارش: سیدایمان عباسی

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه