بسیج رسانه گیلان برگزار می کند؛

نخستین دوره آموزشی تخصصی و حرفه ای خبرنگاری در گیلان

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: نخستین دوره آموزشی تخصصی و حرفه ای خبرنگاری استان، ۲۴ و ۲۵ شهریورماه جاری برگزار می شود.

نخستین دوره آموزشی تخصصی و حرفه ای خبرنگاری در گیلان

به گزارش ۸دی، محسن جعفری روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: این دوره آموزشی در مجتمع فرهنگی یاس رشت برگزار می شود.
وی با اشاره به حضور صاحبنظران حوزه رسانه در این دوره آموزشی افزود: محمدمهدی انصاری مدیرکل سابق دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسی داداش زاده از استادان سازمان صدا و سیما و محمد رعیت از استادان دوره های آموزشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از جمله این صاحبنظران هستند.
مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: برای پذیرفته شدگان دوره مذکور گواهینامه پایان دوره معتبر از سوی سازمان بسیج رسانه استان صادر می شود.
جعفری با اشاره به سرفصل های این دوره آموزشی تصریح کرد: خبرنگاری بحران، سواد رسانه ای و آشنایی با رسانه های جهان، قانون مطبوعات، خبرنویسی پیشرفته، ویراستاری خبر از جمله سرفصل های ارائه شده در نخستین دوره آموزشی تخصصی و حرفه ای خبرنگاری در گیلان است.
وی با بیان اینکه برای نخستین بار در گیلان، کارگاه اینفوگرافیک نیز در دوره مذکور ارائه می شود، اظهار کرد: خبرنگاران گیلانی تا بیستم شهریورماه جاری و از ساعت هشت تا ۱۴ می توانند با تماس با شماره ۰۱۳۳۳۱۴۲۳۰۵ و یا مراجعه حضوری به سازمان بسیج رسانه گیلان، در این دوره آموزشی ثبت نام کنند.
مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: برگزاری آموزش به شکل کارگاهی و نیز پرداختن به حوزه های مختلف روزنامه نگاری نظیر جریان سازی رسانه ای، تکنیک های خبری، نظریه های رسانه، گزارش نویسی و آشنایی با سبک های جدید خبرنویسی از محورهای شاخص این دوره است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه