لیگ دسته اول فوتبال؛

سپیدرود رشت در بوشهر به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود

در ادامه رقابتهای لیگ دسته اول کشور تیم‌های فوتبال سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم در بوشهر به مصاف هم می‌روند.

سپیدرود رشت در بوشهر به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود

به گزارش ۸دی، مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اظهار داشت: این دو تیم در هفته‌ی ششم از رقابت‌های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان، رو در روی هم قرار می‌گیرند.

رادنی دیدار  افزود: این مسابقه، عصر امروز پنجشنبه ۱۸ شهریور در بوشهر برگزار خواهد شد و تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار میهمان تیم قدرتمند پارس جنوبی جم است.

وی در ادامه گفت: امیدواریم که تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار حساس، بتواند با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند برابر تیم پارس جنوبی جم به برتری برسد و به جمع تیمهای صدر جدولی بپیوندد.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت  ادامه داد: البته تیم فوتبال پارس جنوبی جم یکی از تیم‌های قدرتمند فصل جاری مسابقات جام آزادگان بشمار می‌رود اما تیم سپیدرود رشت نیز با توجه به پیروزی برابرخونه به خونه بابل ، با روحیه خوب به مصاف این تیم خواهد رفت.

رادانی خاطرنشان کرد: تا پایان هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم پارس جنوبی جم با کسب ۱۱ امتیاز در مکان دوم و تیم سپیدرود رشت با کسب ۱۰ امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی قرار دارند.

در رقابتهای فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می‌پردازند.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه