در مسابقات لنگرود؛

تیم والیبال ساحلی اوج رامسر قهرمان کشور شد

چهارمین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد قهرمانی کشور ، عصر چهارشنبه با قهرمانی تیم اوج رامسر در ساحل چمخاله شهرستان لنگرود گیلان پایان یافت .

تیم والیبال ساحلی اوج رامسر قهرمان کشور شد

به گزارش ۸دی، در پایان این دوره از رقابت ها که در ساحل چمخاله شهرستان لنگرود گیلان جریان داشت، تیمهای والیبال ساحلی اوج رامسر و فولاد صنعت بناب با برتری برابر رقبای خود به دیدار نهایی این مسابقات راه یافتند.
در دیدار نهایی و پایانی این دوره از رقابتها، تیم والیبال ساحلی اوج رامسر موفق شد فولاد صنعت بناب را شکست دهد و عنوان قهرمانی چهارمین دوره مسابقات آزاد کشور را به خود اختصاص دهد.
تیم والیبال ساحلی اوج رامسر که عنوان قهرمانی چهارمین دوره رقابتهای آزاد کشور را کسب کرد ، با ترکیب رحمان رئوفی و بهمن سالای در این دوره از مسابقات حضور یافت.
همچنین در دیدار رده بندی این رقابتها، تیم های والیبال ساحلی زبرجد رامسر و حبیبیان تهران رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم والیبال ساحلی زبرجد رامسر با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست داد و مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کرد.
در چهارمین دوره رقابتهای والیبال ساحلی قهرمانی آزاد کشور ، ۲۴ تیم از استان های مختلف کشور حضور داشتند که به مدت سه روز در ساحل چمخاله شهرستان لنگرود گیلان با هم به رقابت پرداختند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه