تلاش فائزه هاشمی برای احیای دوباره یک فدراسیون ناموفق

فائزه هاشمی در این روزها با افراد ذی نفوذ در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دیدار می کند تا بار دیگر فدراسیونی که ریاست آن را بر عهده داشت را احیا کند.

تلاش فائزه هاشمی برای احیای دوباره یک فدراسیون ناموفق

به گزارش۸دی نیوز، چندی پیش محمود خسروی وفا در حاشیه نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از دیدار قدمی، نایب رئیس کمیته ملی المپیک و فائزه هاشمی پرده برداشت که این ادعای خسروی وفا از سوی قدمی نه تائید شد و نه تکذیب.
اما سوال اینجاست که دلیل دیدار نایب رئیس کمیته ملی المپیک و فرزند هاشمی چه چیزی می تواند باشد؟ آیا قدمی به دنبال چیدمان اعضای مجمع انتخابات کمیته ملی المیپک به نفع گروه خود می باشد و به دنبال حفظ عنوان نایب رئیسی خود در این کمیته است یا اینکه فائزه هاشمی تصمیم به ورود به دنیای ورزش را دارد؟
در نگاه اول هر دو موضوع منطقی است اما بعید به نظر می رسد که فائزه تصمیمی برای ورود به این انتخابات را داشته باشد.
شنیده ها نیز حکایت از این دارد که فائزه هاشمی به دنبال احیای دوباره فدراسیون بانوان که پیش از این ریاست آن را بر عهده داشته است، می باشد و در چند ماه گذشته با اعضای سابق و کارمندان آن نیز نشست هایی را برگزار کرده است.
این نکته از آنجا تائید می شود که صالحی امیری که به عنوان یکی از گزینه های پیشنهادی روحانی برای حضور در وزارت ورزش و جوانان معرفی شده بود اما به دلیل ارتباط با جریان فتنه رای اعتماد مجلس را به دست نیاورد، بر تاسیس فدراسیون بانوان در برنامه های خود تاکید ویژه داشت اما عدم رای اعتماد مجلس به وی باعث شد تا فعلا پرونده این فدراسیون مخدومه شود و همه منتظر باشند تا گودرزی، وزیر ورزش در این خصوص اظهار نظر کند.
به علاوه بر این روزنامه های وابسته به اصلاحات نیز دوباره به سراغ فائزه رفته اند و از او درباره فدراسیون بانوان سوال پرسیده اند.
فائزه هاشمی تا اواسط مرداد ماه سال ۸۹ ریاست فدراسیون اسلامی ورزش بانوان را بر عهده داشت اما ناگهان خبر آمد که دبیرخانه فدراسیون اسلامی ورزش زنان به دلیل عدم پرداخت بودجه از سوی کمیته ملی المپیک تعطیل شد.
بررسی های صورت گرفته نشان می دهد علاوه بر مسائل مالی، انجام فعالیت های غیرمرتبط به ورزش و پرداختن فائزه هاشمی به فعالیت ۰ای غیرورزشی اعم از علمی، سیاسی، تجاری و بدل کردن فدراسیون به دفتری برای انجام این امور از دلایل تعطیلی این فدراسیون عنوان شده است.
فائزه در یکی از اظهار نظر های خود درباره فدراسیون بانوان گفت: تعطیلی این فدراسیون به بهانه کمبود اعتبار بود. البته دعوای سیاسی آقای احمدی‌نژاد با ما بود که کار اشتباهی هم بود.
وی در ادامه افزود: بودجه ما ۴۰، ۵۰‌ میلیون‌تومان بیشتر نبود، اما بحث ها بیشتر سیاسی بود و آقای هاشمی‌طبا، هم همان موقع مصاحبه کردند که چرا فدراسیون را تعطیل کردید، خب «فائزه هاشمی» را عوض می‌کردید. تعطیلی فدراسیون یک بی‌مهری صرف بود که حالا نمی‌خواهم وارد آن شوم.
حال این سوال مطرح است که دلیل دیدار فائزه با قدمی آیا در ارتباط با فداسیون بانوان است؟ به نظر می رسد که فائزه هاشمی مذاکرات خود را با قدمی آغاز کرده تا با استفاده از نفوذ وی به عنوان نایب رئیس کمیته ملی المپیک و  همچنین استفاده از ارتباط او با وزارت ورزش و جوانان بار دیگر این فدراسیون را فعال کند.

 

احتمالا هاشمی برای این کار به سراغ گودرزی، وزیر ورزش و جوانان و یا افراد نزدیک به او هم خواهد رفت و تا باز هم اختیار دار فدراسیونی باشد که هم او را فعال ترین فرد در عرصه حمایت از ورزش بانوان معرفی کند و هم جایگاهی باشد برای سایر فعالیت های فرزند هاشمی./ خبرگزاری دانشجو

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه