مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس:

چهار شهید گمنام، مهمان مردم گیلان در روز عرفه خواهند شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: چهار نقطه در گیلان از جمله رشت، انزلی، فومن و لنگرود میزبان شهدای گمنام خواهند شد.

چهار شهید گمنام، مهمان مردم گیلان در روز عرفه خواهند شد

سرهنگ رسول جلایی در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به خباثت آل سعود در محروم کردن مردم مومن و انقلابی ایران از حج ابراهیمی امسال اظهار داشت: حج بدون برائت از مشرکین معنا ندارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه شهدا مظهر ایستادگی در برابر ابر قدرت ها و جنایت کاران هستند افزود: امسال به پاس بزرگداشت مقام شهدای مظلومی که در حادثه منا در سال گذشته به شهادت رسیده اند مراسم عرفه را به صورت ویژه برگزار خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه مراسم دعای عرفه امسال همراه با برائت از مشرکین و قرائت پیام رهبر انقلاب برگزار خواهد شد گفت: زمزمه ی دعای عرفه در ۱۱۴ نقطه از کشور به صورت ویژه برگزار خواهد شد که چهار نقطه در گیلان از جمله رشت، انزلی، فومن و لنگرود همراه با حضور نمادین شهدای گمنام خواهد بود.

جلایی در خصوص محل دقیق برگزاری مراسم دعای عرفه همراه با شهدای گمنام در گیلان اظهار کرد: این مراسم در جامعه الحسین رشت، گلزار شهدای لنگرود، مصلای انزلی و مسجد ولیعصر (عج ) فومن برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در گیلان با اشاره به اینکه در این مراسم به صورتنمادین یک شهید گمنام حاضر خواهد بود اظهار داشت: هریک از این شهدا در چادری همانند چادر حجاج در منا با فضاسازی مناسب قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه مردم گیلان سال گذشته ۱۶ شهید را در حادثه منا تقدیم اسلام کرده اند گفت: مراسم دعای عرفه امسال بیشتر از اینکه دعای عرفه باشد مراسم برائت از مشرکین و در راس آنها آل سعود جنایت پیشه است.

جلایی در پایان خاطرنشان کرد: این شهدا به علت اینکه تازه تفحص شده اند و هنوز شناسایی کامل روی آنها صورت نگرفته است تنها در روز عرفه وارد گیلان خواهند شد و پس از اتمام مراسم مجددا به ستاد معراج شهدا در تهران منتقل می شوند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه