استاندار گیلان:

این میزان بیکاری زیبنده‌ی گیلان نیست / مسکن مهر رشت فاقد فضای آموزشی مناسب است

استاندار گیلان گفت: یشتر از ۵۰ درصد از مشکلات زیربنایی برجای مانده مسکن مهر نظیر آب و برق در ۳ سال گذشته برطرف شده است.

این میزان بیکاری زیبنده‌ی گیلان نیست / مسکن مهر رشت فاقد فضای آموزشی مناسب است

به گزارش ۸دی، استاندار گیلان در مراسم بهره برداری از طرح های مسکن مهر گیلان در بندرانزلی اظهار داشت : تاکنون بیش از ۸۰ درصد مسکن مهر گیلان به متقاضیان واگذار شده است.

نجفی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۸۰ درصد مسکن مهر گیلان به متقاضیان واگذار شده است افزود : تلاش داریم تا پایان سال ۹۵ اکثریت واحدهای باقیمانده تحویل مردم داده شود و از ۷۱ هزار واحد مسکن مهر استان تاکنون ۶۲ هزار واحد تحویل داده شده است.

وی کمبود زیرساخت‌های زیربنایی مسکن مهر را از مهمترین مشکلات آن عنوان کرد و افزود: بیشتر از ۵۰  درصد از مشکلات زیربنایی  برجای مانده مسکن مهر نظیر جاده های دسترسی ،آب ،برق و مخابرات  در ۳ سال گذشته برطرف شده است.

استاندار گیلان همچنین پیش بینی نشدن فضاهای آموزشی مناسب در طرح‌های مسکن مهر بویژه مسکن مهر رشت را یکی دیگر از این مشکلات زیربنایی عنوان کرد و گفت : امیدواریم باتوجه به اعتبارات استانی و کمک وزارت راه و شهرسازی این نقیصه زودتر برطرف شود.

نجفی با بیان اینکه تکمیل این زیرساخت‌ها به اعتبارات بالا نیازمند است گفت : ضمن قدردانی از توجه وزارت راه و شهرسازی انتظار داریم در این زمینه به مسکن مهر گیلان به ویژه مجموعه‌ی بزرگ رشت توجه و حمایت بیشتری شود.

استاندار گ

استاندار گیلان با اشاره به فرمایشات امام راحل درخصوص اینکه مردم ولی نعمت ما هستند افزود : رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور نیز همواره بر خدمت بیشتر به مردم تأکید داشته‌اند و این اندیشه‌ی دولت است.

وی با بیان اینکه شهرستان انزلی نقش بسزایی در توسعه گیلان ایفا می نماید افزود : هیچ‌گاه نگاه توسعه‌ی گیلان از بندرانزلی خارج نخواهد شد.

وی از راه‌اندازی واحدهای تولیدی سلولزی و MDF های بی نظیر در ماه های آینده خبر داد و با بیان اینکه حل مشکل اشتغال از اولویت‌های اصلی استان است افزود: این میزان بیکاری زیبنده‌ی گیلان و شهرستان بندرانزلی نیست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه