معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان:

اشراف بهترین گزینه برای سنجش توانمندی ها در سپاه است

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اشراف، گزارشی از اوضاع کنونی و ترسیمی از وضعیت آینده است گفت: اشراف بهترین گزینه برای سنجش توانمندی ها دز مقابل تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم است.

اشراف بهترین گزینه برای سنجش توانمندی ها در سپاه است

به گزارش ۸دی، سرهنگ عباس بایرامی در ششمین جشنواره استان مالک اشتر فرماندهی سپاه قدس گیلان که در سالن شهدا پل عراق برگزار شد با اشاره به اهمیت اشراف در از منظر مقام معظم رهبری اظهار کرد: اشراف به منزله رصد و مونیتورینگ فعالیت های یک مجموعه است که نقاط ضعف و قوت را نمایان می سازد.

وی، با بیان اینکه در فرآیند اشراف، عملکرد سازمان بویژه در نیروهای مسلح، بهبود یافته و به رشد و تعالی می رسند تصریح کرد: این جشنواره موجب خواهد شد تا تحرکی جدی در بخش مدیریتی ایجاد شده و ارزیابی سازمانی مناسبی از فعالیت های فرماندهان سپاه و بسیج است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اشراف، گزارشی از اوضاع کنونی و ترسیمی از وضعیت آینده است افزود: ارتقا توانمندی ها در سپاه و بسیج یکی از مهم ترین اهداف اشراف است.

بایرامی ادامه داد: اشراف بهترین گزینه برای سنجش توانمندی ها دز مقابل تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر سنجش معایب و محاسن در سپاه یادآور شد: بنا بر تاکیدات معظم له اگر بخواهیم راه به جلو داشته باشیم، باید محاسن و معایب را سنجش و راهکارهای مناسب برای حل مشکلات را استخراج کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه جشنواره مالک اشتر فرصتی برای شناسایی نارسایی های سازمانی و استخراج راهکار مناسب است اضافه کرد: پیشرفت ها را باید تسری و علت مشکلات را استخراج کرد.

بایرامی در پایان با بیان اینکه این جشنواره متعلق به ارزیابی سال ۹۴ است گفت: جشنواره مذکور در دو بخش سپاه و بسیج برگزار شد.

به گزارش بسیج؛ در این جشنواره از رده ها، پاسداران و بسیجیان موفق تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری بسیج

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه