خط قرمز استانداری در حمایت از بخش خصوصی، رفع موانع سرمایه گذاران است

استاندار گیلان با اشاره به وجود بیش از ۱۴هزار نیروی متخصص در سازمان نظام مهندسی گیلان گفت: گیلان در بخش خدمات مهندسی کشاورزی می‌تواند صدور خدمات فنی و مهندسی به دیگر کشورها داشته باشد.

خط قرمز استانداری در حمایت از بخش خصوصی، رفع موانع سرمایه گذاران است

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، محمد علی نجفی در جلسه شورای اداری گیلان با تاکید بر اینکه باید فضای استان به سمت آرامش و کارایی حرکت کند اظهار کرد: مدیری که نگاه اعتدالی داشته باشد در مدیریت گیلان جای دارد.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه حمایت از شرکتهای دانش بنیان اساس کار ماست افزود: حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی را وظیفه مسولان استان و خط قرمز استانداری عنوان کرد.

وی رقابت در بین مسئولین برای خدمتگزاری بیشتر را ستودنی خواند و گفت: اصول اولیه مدیریت در اخلاق است.

نجفی خط مشی مدیران را ایجاد گیلانی بهتر و برتر عنوان و اظهار کرد: تغییر رویکرد باید در عمل و خدمت به مردم نمود یابد.

IMG_9359

وی با این توضیح که رعایت عدل، انصاف، نظم و انضباط در کارها باید سر لوحه کار مدیران باشد تاکید کرد: اهداف مشترک باید در استان تبیین شود و مرجع رفع اختلافات تنها استانداری باشد.

نجفی با تاکید بر اینکه باید چراغ تمام اداره‌ها در شب‌ها روشن و جلسات در زمان‌های پس از ساعت‌های اداری انجام شود،خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا رضایتمندی مردم از مسئولان دولتی بالا رود.

وی عملکرد اتاق بازرگانی استان را مورد انتقاد قرار داد و افزود: اتاق بازرگانی باید اتاق فکر و اندیشه و خلاقیت باشد .

نجفی با اشاره از بهره گیری از ظرفیت استان در توریست درمانی اظهار کرد: باید اهداف مشترک در استان تبیین شود و استانداری باید مرجع حل و فصل اختلافات شود.

استاندار گیلان با اشاره به وجود بیش از ۱۴هزار نیروی متخصص در سازمان نظام مهندسی گیلان گفت: گیلان در بخش خدمات مهندسی کشاورزی می‌تواند صدور خدمات فنی و مهندسی به دیگر کشورها داشته باشد.

IMG_9360

استاندار گیلان از تخصیص اعتبار ۸۵ میلیارد تومان برای امور حوادث غیرمترقبه گیلان خبرداد و گفت: دانشگاه‌های گیلان باید از حالت جزیره‌ای خارج شوند و رقابت‌گرا باشند.

وی تاکید کرد: دانشگاه در گیلان خود را از جامعه برنامه ریزی استان خارج کرده است و نقش دانشگاه در جلسات برنامه ریزی استان خالی است.

لازم به یاد آوری است که در این جلسه محمد احمدی‌ پور به سمت معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان محمد ولی روز بهان به عنوان مدیر کل حوزه استانداری گیلان و حسین کاووسی به سمت مدیر کل تحول اداری و منابع انسانی منصوب شدند.

حسین داداشی، اسماعیل ملک‌ اخلاق و فیروز فاضلی نیز در این جلسه به عنوان مشاوران استاندار گیلان معرفی شدند.

IMG_9361

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه