مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

مسکن مهر رشت به ۲۰ مدرسه نیاز دارد / همایش خیرین مدرسه ساز خروجی ندارد

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه مناطق مسکن مهر رشت به ۲۰ مدرسه نیاز دارد، گفت: در شهرستان‌های فومن، رودسر، صومعه سرا، تالش و انزلی میزان بی‌سوادی بالا است.

مسکن مهر رشت به ۲۰ مدرسه نیاز دارد / همایش خیرین مدرسه ساز خروجی ندارد

به گزارش ۸دی، مهدی حاجتی ظهر دیروز در جلسه شورای آموزش وپرورش گیلان که با حضور استاندار گیلان در سالن اجتماعات استانداری گیلان برگزار شد، اظهار داشت: برای مسکن مهر رشت به حدود ۲۰ مدرسه نیازمندیم.

حاجتی با اشاره به اینکه انجمن خیرین مدرسه ساز هرساله همایشی را در اردیبهشت برگزار می‌کند، بیان کرد: معمولا برگزاری این همایش خروجی زیادی ندارد در حالی‌که همایش‌ها باید با خروجی مناسب همراه باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه برای اول مهر جلسات مختلفی را برگزار کردیم، اظهار کرد: جشن اول مهر در هنرستان شهید انصاری برگزار می‌شود.

معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش وپرورش گیلان نیز در این جلسه اظهار داشت: در شهرستان‌های فومن، رودسر، صومعه سرا، تالش و انزلی میزان بی‌سوادی بالا است.

نورالله اکبری از سبز شدن بی‌سوادی در محدوده سنی ۱۰ تا ۴۹ سال در منطقه رحمت آباد رودبار خبر داد و گفت: در این منطقه همه بی‌سوادها جذب شدند و به یک منطقه باسواد تبدیل شده است.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش گیلان با اشاره به برنامه‌های روز جهانی مبارزه با بی‌سوادی اعلام کرد: تلاش ما این است کمیت را به کیفیت تبدیل کنم.

اکبری از برگزاری مسابقه کتاب خانواده سلامت میان بی‌سوادان گیلان در ۱۷ شهریور خبر داد و گفت: افتتاح مرکز یادگیری محلی نیز از جمله برنامه‌هایی است که در روز جهانی مبارزه با بی‌سوادی انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محمدی
... مدرسم و سرویس بهداشتی در پارک یا اطراف آن تا مهمانان و مسافرین رفع حاجت کنند
در حاشیه