انتقاد از عدم حضور مدیران استانی در زمان وقوع سیل در استان گیلان

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس از عدم حضور مدیران استانی در زمان وقوع سیل و طوفان در استان گیلان انتقاد کرد و گفت: ضرورت داشت مسئولان با حضور خود در زمان وقوع حادثه موضوع را به شکل مناسب‌تری مدیریت می‌کردند.

انتقاد از عدم حضور مدیران استانی در زمان وقوع سیل در استان گیلان

به گزارش ۸دی، محمدحسین قربانی درباره آخرین وضعیت خدمت رسانی به خسارت دیدگان حادثه طوفان و سیل در استان گیلان، اظهار کرد: بارندگی های دو روز اخیر در استان‌های شمالی باعث برخی خسارت های جانی و مالی شد که متاسفانه این تلفات در استان های مازندران و گلستان رخ داد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی،افزود:در حوزه گیلان خسارت های قابل توجهی رخ نداد اما به جهت بالا آمدن آب های سطحی در برخی از خیابان های مرکزی شهر، تردد مردم و خودروها در سطح شهر با مشکل مواجه شد.

این نماینده مردم آستانه در مجلس دهم، گفت: انتظار از مجموعه شورا،شهرداری،مدیریت شهرستان و فرمانداری آن است تدبیری برای رفع آب گرفتگی معابر در این شهرستان اندیشیده شود.

قربانی تاکید کرد:البته طی یک الی دو سال اخیر با همت ستاد بحران شهرستان تلاش شد تا آب گرفتگی ۷۰ الی ۸۰ درصد معابر مرتفع گردد اما باید تلاش بیشتری صورت گیرد تا مشکلات معابر بیشتری رفع شود.

وی یادآور شد:متاسفانه تا شب گذشته حضور مدیران در سطح شهر مشاهده نشد در حالی که جا دارد مسئولان حضور میدانی بهتری را در زمان وقوع حادثه داشته باشند تا از نزدیک در جریان وقوع حوادثی مانند طوفان و سیل قرار گیرند.

گفتنی است،در روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته بارندگی و طوفان شدید در استان های شمالی کشور باعث خسارت های جانی و مالی شد.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه