معاون هماهنگ کننده‌ی سپاه قدس گیلان مطرح کرد؛

نمایش فصل شیدایی راهی برای مبارز با تزلزل فرهنگی جامعه

معاون هماهنگ کننده‌ی سپاه قدس گیلان گفت: باید با تمام قوا از انجام کارهای فرهنگی بزرگی مانند نمایش فصل شیدایی که مانع تزلزل فرهنگی جامعه می شود حمایت کنیم.

نمایش فصل شیدایی راهی برای مبارز با تزلزل فرهنگی جامعه

به گزارش ۸دی، سرهنگ پاسدار عباس بایرامی معاون هماهنگ کننده‌ی سپاه قدس گیلان در نشست خبری نمایش فصل شیدایی ضمن برشمردن تعداد شبکه های ماهواره‌ای و بویژه شبکه‌های ماهواره ای فارسی زبان که در حال هجوم به فرهنگ ایرانی اسلامی هستند اظهار داشت: ایرانی‌ها قابلیت دریافت ۱۸۰۰۰ شبکه‌ی ماهواره‌ای را دارند که ۱۶۰ شبکه از این تعداد، شبکه‌های فارسی زبان هستند. نیمی از آنها شبانه روز در حال پخش موسیقی، رقص و آواز و نیمی از آنها شبکه‌های تبلیغ مد و لباس اند.

وی افزود: شبکه‌های فارسی زبان ماهواره‌ای هدفی جز در هم کوبیدن فرهنگ اسلامی و وارد کردن فرهنگ غربی و ضد دینی ندارند. این شبکه‌ها حتی در حال جنگ و از بین بردن زبان ما نیز هستند. رهبر انقلاب به کرات نسبت به حفظ زبان و فرهنگ تاکید می‌کنند و می‌فرمایند ” بنده این تهاجم فرهنگی را در مقابل چشم خود مشاهده می‌کنم و نگرانم، مقوله‌ی فرهنگ مقوله‌ی مظلومی است. “

این مقام مسئول با اشاره به فرموده‌ی رهبر انقلاب مبنی بر اینکه «آزاد اندیشی به معنای ولنگاری فرهنگی نیست» گفت: ” چرا باید آزادی را به معنای ولنگاری بدانیم؟ چرا باید تئاتر یا فیلمی ساخته شود که تیشه به ریشه‌ی ایمان جوانان این مملکت بزند؟ این‌ها خلاف ارزشهای انقلاب اسلامی هستند و باید جلوی این کارها گرفته شود.”

بایرامی همچنین با بیان اینکه سالانه ۱۷ برابر جمعیت استان گیلان توریست هایی از اقسا نقاط ایران به استان سفر می‌کنند که این جمعیت شکلها، نوع پوشش و فرهنگ‌های مختلفی دارند و این فرهنگ ها را به استان وارد می‌کنند  ادامه داد: ” ما در سال ۹۴ حدود ۳۵ میلیون و ۵۰۲ هزار نفر اسکان در کمپ ها وهتل ها داشتیم که این افراد به همراه خود شمایل و فرهنگ‌های خودشانرا به استان ما آوردند. ما باید ارزشها و فرهنگ خود را حفظ کنیم و به این جهت استان  گیلان نیاز به فعالیت‌های فرهنگی اساسی دارد.

معاون هماهنگ کننده‌ی سپاه قدس گیلان افزود: ما بصورت دائمی باید به جامعه‌ی خود خوراک فرهنگی بدهیم تا با این همه تهاجم وسیع فرهنگی دچار تزلزل نشویم. نگاه سپاه پاسداران این است که باید با تمام قوا از انجام کارهای بزرگی مانند فصل شیدایی حمایت کنیم. ما نیاز به فعالیت‌های میدانی و هنری در کف خیابان داریم تا بتوانیم مخاطبین بیشتری جذب کنیم. مخاطبین فصل شیدایی تنها خانواده‌های حزب اللهی نیستند بلکه آحاد جامعه را در برمی‌گیرد.”

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه