استاندار گیلان :

نیروهایی که ساز مخالف با سیاست‌های دولت می‌زنند قابل تحمل نیستند

استاندار گیلان گفت: مجموعه‌ی آموزش و پرورش گیلان و دستگاه های اجرایی از تمامی ظرفیت‌ها برای استقبال مناسب از سال تحصیلی جدید بهره‌گیری کند.

نیروهایی که ساز مخالف با سیاست‌های دولت می‌زنند قابل تحمل نیستند

به گزارش ۸دی، محمدعلی نجفی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش که در سالن شهید انصاری فرا رسیدن سال تحصیلی جدید را به فال نیک گرفت و بر لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای استقبال بهینه از سال تحصیلی جدید تأکید کرد.

وی تعلیم و تعلم را زیربنای توسعه‌ی همه جانبه در کشور عنوان کرد و افزود : تبلور استعدادهای نهفته نسل جدید مرهون برنامه‌ریزی هدفمند است.

نجفی از مدیران استان خواست تا در جشن بازگشایی مدارس، مدرسه دوران تحصیل خود را انتخاب کنند و گفت: در سالی که دولت یازدهم شعار امیداوری و استواری را در راستای شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل برگزیده حضور مدیران در مدارس دوران تحصیلی خود می‌توانند این امید را برای دانش آموزان به همراه داشته باشد که روزی مسئولین و تصمیم‌گیران استان و کشور همانند خودشان در پشت این میزها مشغول به تحصیل بوده و آنان نیز می‌توانند این مراتب را طی کنند.

وی با یادآوری شرایط سخت گذشته به منظور دیدار مدیران حتی برای مقامات محلی و شهرستانی اظهار کرد: الحمدا… به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز درب اتاق مدیران بر روی مردم باز است و باید هم اینگونه باشد.

نجفی همچنین بر ضرورت تشکیل همایش خیران مدرسه ساز تأکید کرد و گفت: مجمع خیرین مدرسه ساز با جدیت هر چه تمامتر در جهت ساخت مدارس توسط خیران عزیز تلاش کنند.

استاندار گیلان بر لزوم رشد هر چه بیشتر بخش سواد آموزی استان تأکید و اظهار کرد: بر طبق وعده مسئولین امر امیدواریم در پایان سال ۹۵  جشن سواد آموزی ۷ هزار نفر از گیلانیان عزیز را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه متأسفانه برخی از پایگاه‌های آموزشی به محل تجمع افراد خاص تبدیل شده افزود : نباید اجازه این گونه فعالیت‌ها را داد  نیروهایی که با سیاست‌های دولت همگام نبوده و ساز مخالف می‌زنند برای هیچ دولتی قابل تحمل نیستند .

استاندار گیلان با بیان اینکه دولت یازدهم بسیار مظلوم واقع شده تاکید کرد: در گذشته با تغییر دولت حتی به مدیران مدارس در گیلان هم رحم نکردند و تمام آنها را تغییر دادند.

نماینده عالی دولت در گیلان اظهار داشت : هیچ گاه نگاه دولت یازدهم بر این نبود که نیروهایی که از گذشته مشغول به فعالیت بودند را حتی در سطوح پایین برکنار کند اما روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها باید همسو با دولت در جهت خدمت رسانی به مردم تلاش کنند.

نجفی با یادآوری درآمد ۱۱۸ میلیارد دلاری دولت گذشته در سال ۹۰ افزود : متأسفانه برخی افراد نقدهای غیرمنصفانه‌ای را به دولت یازدهم در سایت‌ها مطرح می‌کنند و فراموش می‌کنند که کشوری با درآمد ۱۱۸ میلیارد دلاری در سال ۹۰ با چه شکلی در سال ۹۲ به دولت یازدهم تحویل داده شد و سوال نمی‌کنند که این اعتبارات به کجا رفت؟

استاندار گیلان گفت: در سال‌های ۹۰ با آن درآمد بالای کشور این افراد سخن از رفاه و معیشت مردم نمی‌کردند اما در سالی که درآمد کشور کمتر از ۲۰ میلیارد دلار است از این گونه سخنان می‌گویند.

وی با اشاره به اینکه برخی در مورد تلاش دولت بی‌انصافی می‌کنند، بیان کرد: امسال در خوشبینانه‌ترین حالت درآمد کشور به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسد.نجفی بر ضرورت اطلاع مدیران مدارس از عملکرد و توفیقات حاصل شده دولت یازدهم در بخش‌های مختلف تأکید کرد.

استاندار گیلان در پایان اظهار داشت : همکاران آموزش و پرورش باید از تحولات و اقدامات ارزشمند صورت گرفته در دولت یازدهم باخبر بوده و آن را مطابق با واقعیت بازگو کنند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مرتضی
پس اقایون درآمد نفتی 2500 بشکه که به برکت برجام ( ننگین! ) حادث شده ، کجا خرج می شود >... لابد به افرادخاص حقوق ویژه می دهند .
در حاشیه