هر آدمی با دیدن چهره روحانیِ آقای روحانی احساس آرامش میکند پس باید شکرگزار باشیم!

استاندار گیلان در این نشست که جمعی از اصحاب فتنه هم حضور داشتند، گفت: در فضای ایجاد شده هر آدمی با دیدن چهره روحانی آقای روحانی احساس آرامش می کند پس باید برای فضای جدید ایجاد شده شکرگزار بود.

هر آدمی با دیدن چهره روحانیِ آقای روحانی احساس آرامش میکند پس باید شکرگزار باشیم!

به گزارش ۸دی نیوز، نشست هم اندیشی اعتدال گرایان گیلان با محمد علی نجفی استاندار این استان روز جمعه در محل مهمانسرای استانداری برگزار شد؛ در این نشست که بیش از بیست نفر از مسئولان ستاد مرکزی روحانی در گیلان حضور داشتند بر ضرورت همدلی و همراهی ها برای رفع مشکلات استان تاکید شد.

استاندار گیلان در این دیدار ضمن تشکر از همه دست اندرکارانی که در ایجاد فضای اعتدال و توسعه نقش داشته اند، اظهار داشت: اگر از تدبیر و اعتدال و امید و اندیشه صحبت می کنیم، در عمل هم باید تلاش شود تفکر اعتدالی پیاده گردد.

وی افزود: اکنون باید تمام اختلاف سلیقه ها را کنار گذاشت و برای تحول در جامعه باید از فضای ایجاد شده به عنوان یک فرصت استفاده کرد.

نجفی تصریح کرد: در فضای ایجاد شده هر آدمی با دیدن چهره روحانی آقای روحانی احساس آرامش می کند و از اندیشه و نگاه جدیدی که در جامعه ایجاد شده قدردانی می کند پس باید برای فضای جدید ایجاد شده شکرگذار بود.

وی ضمن قدردانی از صبر و تحمل اعضای ستاد مرکزی دکتر روحانی در گیلان از بسیاری حرکات اظهار داشت: واقعا نگران هستم از این رو توصیه می کنم در این فضای صمیمیت کنار هم باشیم تا به توسعه استان کمک کنیم.

etedal-ostandar1

استاندار گیلان تاکید کرد: باید از ظرفیت جناح های دیگر هم در استان بهره بگیریم، زیرا تفکر اعتدال این را می گوید و ما هم بدنبال گسترش تفکر اعتدالی که مردم به آن رای دادند هستیم.

وی گفت: قرار شد تدبیر کنیم قرار نیست داس برداریم و هر گردنی را بزنیم، از توان همه جناح ها استفاده خواهیم کرد، چه ایرادی دارد از پتانسیل اصولگرایی که دولت اعتدال و استاندارش را قبول دارد استفاده کرد، برعکس از هر حزب و گروهی که دارد شیطنت می کند هم باید تبری جست.

وی ضمن ابراز امیدواری از پایان یافتن برخی اختلاف سلیقه ها گفت: این کارها جز اینکه از من انرژی بگیرد عایدی دیگری ندارد و برعکس اندیشه های خوب به من انرژی و توان ادامه کار می دهد، ان شا الله با برگزاری نشست هایی تلاش کنیم تا بهتر در کنار هم باشیم.

در ابتدای این دیدار کیوان محمدی قائم مقام ستاد انتخابات روحانی در گیلان در سخنانی اظهار داشت: تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا تفرقه ایی نباشد و الان هم حاضریم هرگونه همکاری داشته باشیم تا وفاق ایجاد شود.

وی افزود: ما تلاش می کنیم تا به دولت تدبیر و امید در استان صدمه ای نرسد و به آنچه دولت می خواهد برسد.

وی مجموعه روی کار آمده در استان را مجموعه ای یکدست خواند و گفت: استان از ظرفیتهایی بالایی برخوردار است و تلاشها برای در کنار هم قرار دادن این ظرفیتها برای توسعه استان است.

محمدی از استاندار گیلان بخاطر صبر و حوصله و پذیرفتن اعتدالگرایان گیلان برای استفاده از دیدگاه های آنان در راستای توسعه استان تقدیر کرد.

فاضلی از اعضای شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه کشور هم در سخنانی گفت: اعتدال یک کارکتر است نه تیپ، و ما این کارکتر را در شما دیدیم.

وی افزود: تکلیف ما با آمدن دکتر نجفی به عنوان استاندار به گیلان مشخص شده است و وظیفه داریم در هر صورتی از ایشان حمایت کنیم تا مسیر توسعه استانی که در آن زندگی می کنیم فراهم گردد.

گفتنی است در این دیدار یونس رنجکش رییس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، محمدرضا گلی رییس کمیته اقشار، اسحاق نصر معاون پشتیبانی و مالی، بهروز عباسی رییس ستاد رشت، فاضلی عضو شورای مرکزی، رحمان کاظمی رییس ستاد رودسر، صاحب مقصودی مسئول هماهنگی رسانه ای کمیته تبلیغات، محمدی میخوش مسئول کمیته نظرسنجی، ابراهیم نصر مسئول کمیته صنعت، حاجتی مسئول شاخه فرهنگیان، فلاح جانشین رییس ستاد جوانان رشت، ظهیری عضو کمیته جوانان رشت، موسویان رییس کمیته حفاظت، جاوید رییس کمیته جذب حمایتهای مردمی، سعیدی کیا رییس کمیته جوانان، لیاقت ورز عضو ستاد، ساجدی رییس دبیرخانه ستاد و محنا مسئول کمیته ایثارگران ستاد تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری روحانی در گیلان حضور داشتند./ معین نیوز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه