رئیس شورای اسلامی رشت خبر داد:

انتخاب هیات رئیسه جدید شورای شهر رشت به زودی صورت می گیرد

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: در تلاش هستیم تا هماهنگی های لازم برای برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای رشت در هفته جاری یا ابتدای هفته اینده فراهم شود.

انتخاب هیات رئیسه جدید شورای شهر رشت به زودی صورت می گیرد

به گزارش ۸دی، محمدعلی رفیعی با بیان اینکه برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای شهر رشت به طور حتم در یکی از روزهای چهارشنبه هفته جاری یا یکشنبه هفته آتی انجام می شود اظهار کرد: سال گذشته نیز خارج از زمان تعیین شده برای تعیین هیات رئیسه شورا، انتخابات برگزار شد.

وی افزود: بنا بر قانون در صورتی که چهارشنبه(فردا) این انتخابات برگزار شود، هیات رئیسه کنونی ریاست جلسه را بر عهده دارد اما در صورت موکول شدن آن به روز یکشنبه هفته آینده ریاست جلسه برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورا بر عهده فرماندار رشت است.

رئیس شورای اسلامی رشت تصریح کرد: با اینکه جلسه روز یکشنبه هفته جاری که قرار بود در آن انتخابات هیات رئیسه شورا برگزار شود، به دلیل غیبت شش عضو لغو شد اما این اقدام در سال گذشته نیز اتفاق افتاده بود و واقعه جدیدی نیست.

رفیعی تاکید کرد: در هر صورت روزهای چهارشنبه هفته جاری یا یکشنبه هفته بعد، انتخابات هیات رئیسه شورای رشت برگزار می شود و اعضای هیات رئیسه آخرین سال فعالیت شورای چهارم شهر رشت انتخاب می شوند.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه