معاون خدمات شهری شهرداری رشت مدعی شد؛

حقوق عقب افتاده پاکبانان رشت تا پایان هفته پرداخت می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری رشت با بیان اینکه تعویق در پرداخت حقوق پاکبانان تعمدی نیست، گفت: مناطق مختلف شهرداری تا پایان هفته نسبت به پرداخت حقوق پاکبانان اقدام می‌کنند.

حقوق عقب افتاده پاکبانان رشت تا پایان هفته پرداخت می‌شود

به گزارش ۸دی، علی بهارمست در نشستی که با حضور جمعی از مدیران شهرداری رشت برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری رشت  نسبت به بهسازی و احداث پارک‌های رشت به ویژه پارک‌هایی که فاقد امکانات بودند اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه پارک‌های سطح شهر رشت را به‌صورت قابل استفاده درآوردیم، بیان کرد: امسال ۲۵ هزار مترمربع از پارک‌های رشت را بهسازی و ۵۷ هزار متر پارک احداث کردیم.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت اقدامات شهرداری را در حوزه بهبود محیط شهری موفق آمیز دانست و گفت: در طول ۳ سال اقدامات بسیار مثبتی در حوزه خدمات شهری و احداث پارک‌ها انجام شده است.

بهارمست اقدامات شهرداری رشت را مربوط به همه مناطق ۵ گانه اعلام کرد و گفت: با افتخار اعلام می‌کنم در محروم‌ترین نقاط شهر فضاهایی را برای استفاده از شهروندان فراهم کردیم.

وی با بیان اینکه مطالبات تیرماه پاکبانان شهرداری پرداخت نشده است، عنوان کرد: مناطق مختلف شهرداری تا پایان هفته نسبت به پرداخت حقوق پاکبانان اقدام می‌کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت با تاکید بر اینکه حقوق کارکنان فضای سبز شهرداری منطقه یک نیز تا پایان تیرماه پرداخت شده است، اظهار کرد: به تعویق افتادن حقوق پاکبانان تعمدی نیست و نباید به این قضیه بدبینانه نگاه شود.

سمیه رستگار نیز در این جلسه با بیان اینکه نسبت به بهسازی فضای سبز منطقه سه رشت اقدام کردیم، اظهار داشت: در پارک ملت رشت زمینی بزرگ که شرایط مناسب برای شهروندان نداشت را به سه زمین تفکیک شده تقسیم کردیم.

وی با بیان اینکه تمامی آبخوری‌های پارک‌ها را به‌صورت زیبا تغییر دادیم، بیان کرد: نیمکت‌ها و سطل زباله پارک ملت رشت را نیز تعویض کردیم.

شهردار منطقه سه رشت از استقرار پیست دومیدانی با کفپوش استاندارد در پارک ملت رشت خبر داد و گفت: تابلوهای برق و تاسیسات فرسوده پارک ملت رشت را نیز تعویض کردیم.

رستگار احیای آب نمای پل تختی و احداث سرویس بهداشتی زرجوب را از دیگر اقدامات شهرداری منطقه سه در حوزه خدمات شهری عنوان کرد و گفت: زیباسازی پل زرجوب را در دستور کار خود قرار دادیم.

مرتضی عاطفی نیز در این جلسه اظهار داشت: در محدوده منطقه دو رشت نسبت به بهسازی پارک‌ها و ساخت المان‌های مناسب اقدام کردیم.

شهردار منطقه دو رشت ساماندهی تابلوهای برق، بهسازی مبلمان شهری، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در محلات، توسعه و بازسازی آرامگاه دکتر حشمت را از جمله اقدامات شهرداری منطقه دو رشت عنوان کرد.

علیرضا حاجی‌پور نیز در این جلسه اظهار داشت: نسبت به اجرای ساماندهی گاریچی‌های سطح شهر اقدام کردیم و ۱۰۳ گاری غیرمجاز توقیف شد.

وی میزان پسماند خشک جمع‌آوری شده در نیمه اول امسال را ۲۰۵ تن در ماه اعلام کرد و گفت: میزان پسماند تر جمع‌آوری شده رشت روزانه به‌طور متوسط ۴۵۰ تن است.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری رشت از زنده‌گیری و نگهداری ۹۵ قلاده سگ ولگرد در نیمه اول امسال خبر داد و گفت: مقرر شد با هماهنگی اداره کل منابع طبیعی، مکان‌های جدیدی را برای رهاسازی سگ‌های ولگرد اختصاص دهیم.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رشتی
خیلی زحمت می کشید جناب آقای معاون .چرابه این زودی ؟؟؟؟؟حالا وقت بسیاراست وتاعید 6ماه دیگر فرصت دارید..
در حاشیه