فرماندار آستارا خبر داد:

راه‌آهن رشت‌ به آستارا ۷۰درصد پیشرفت داشته/اتمام این پروژه بطور جدی در دستور قرار گرفته است

فرماندار آستارا گفت: اتصال راه آهن رشت به آستارا با جدیت در برنامه قرار گرفته است.

راه‌آهن رشت‌ به آستارا ۷۰درصد پیشرفت داشته/اتمام این پروژه بطور جدی در دستور قرار گرفته است

به گزارش ۸دی ، سیروس شفقی عصر امروز در دیدار با استاندار گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: هفته دولت فرصت گرانبهایی برای تقویت همدلی بین دولت و ملت است.

وی با بیان اینکه مجموعه کارگزاران دولت هیچ مقصودی به جز کسب رضای خداوند و مردم و ایجاد جامعه‌ای سرشار از امید و نشاط ندارند تصریح کرد: دولت تدبیر و امید سرمایه‌ ارزشمندی را در مسیر خدمت اندوخته است.

فرماندار آستارا با تصریح بر اینکه بستر همدلی و همزبانی دولت و ملت فراهم شده است، گفت: گام‌های بلندی در راستای رفع تحریم‌های ظالمانه، درمان اقتصاد بیمار کشور، ایجاد آرامش سیاسی در جامعه و احقاق حقانیت مردم توسط دولت یازدهم برداشته شده است.

وی ادامه داد: مردم عملکرد دولت تدبیر و امید را از نزدیک لمس کرده‌اند و به اقدام‌های انجام شده واقف هستند.

شفقی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب و جانفشانی شهدا، مقاومت‌های مردم و سیاست‌های هوشمند دولت با رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری از اقتدار سیاسی کامل در منطقه برخوردار است.

وی با اشاره به برطرف شدن موانع پیشروی چرخ آبادانی و سازندگی در شهرستان آستارا خاطرنشان کرد: کلنگ پروژه خط آهن آستارا‌ـ‌ آستارا در سال ۱۳۷۲ بر زمین زده شد و اکنون پروژه مذکور از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی برخوردار است.

فرماندار آستارا با بیان اینکه این مهم در راستای سیاست‌ها و دیپلماسی هوشمند ریاست جمهور و مقام‌های استانی تحقق یافت افزود: اتصال راه‌آهن رشت به آستارا با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سهم اعتباری شهرستان را براساس مبنای شاخص‌های جمعیتی و وسعت تامین می‌کنند یادآور شد: سهم اعتباری شهرستان از ۳.۵ درصد بودجه استان به ۵.۷ دهم درصد افزایش پیدا کرده است.

شفقی نگاه استاندار گیلان به آستارا را ویژه خواند و متذکر شد: قطار توسعه برای عمرانی و آبادانی آستارا باید با سرعت به مسیر خود ادامه دهد.

منبع: فارس گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه