در تجمع اصحاب رسانه گیلان با حضور وزیر ارشاد:

ناصر وحدتی: موسیقی با معنا برای اثبات خودش نیاز به کنسرت ندارد

هنرمند گیلانی با اشاره به اینکه هر آنچه به عنوان موسیقی کم معنا ساخته شد در حقیقت به دست بیگانه برنامه ریزی شده بود افزود: هیچ موسیقی با معنایی برای اثبات خودش نیاز به برگزاری کنسرت ندارد.

ناصر وحدتی: موسیقی با معنا برای اثبات خودش نیاز به کنسرت ندارد

به گزارش ۸دی، اهالی فرهنگ ، هنر و اصحاب رسانه استان گیلان عصر دیروز در مجتمع خاتم الانبیا شهرستان رشت به همراه وزیر ارشاد ، نماینده مردم لنگرود در مجلس و تعدادی دیگر از مسئولین گرد هم آمدند.

ناصر وحدتی از خوانندگان سنتی گیلانی با بیان اینکه ما سه نوع موسیقی داریم، موسیقی بامعنا، موسیقی کم معنا و موسیقی بی معنا اظهار داشت: خدا رو شکر بعد از انقلاب اسلامی هیچ موسیقی در داخل کشور بی معنا و کم معنا نبوده است.

وی با اشاره به اینکه هر آنچه به عنوان موسیقی کم معنا ساخته شد در حقیقت به دست بیگانه رهبری و برنامه ریزی شده بود افزود: موسیقی فولکلور ما بامعناست و هیچ موسیقی با معنایی برای اثبات خودش نیاز به برگزاری کنسرت ندارد.

ناصر وحدتی خاطر نشان کرد: ما اصلا در داخل موسیقی کم معنا نداریم حتی موسیقی پاپ ما هم با کنترل کامل وزارت ارشاد یرگزار و اجرا میشود.

 

یکی از مدیران مجلات، خانم عاطفی فر پس از ارائه آمار توسط معاون کتابخانه های رشت مدعی شد : آمار اشتباه به جناب وزیر ندهید. اینقدر بودجه گرفتن برای کتابخانه های مرکزی کافی است . کودکان ما از کتاب و کتابخوانی فراری شده اند اما می آیید می گویید که سرانه ی مطالعه ی ما بالا رفته و دوره های قصه خوانی در کتابخوانه ها رضایت بخش است؟”

نماینده ناشران: وزارت ارشاد هیچ کمکی به ما نمی کند

بلوری نماینده ی ناشران استان اظهار داشت: جناب آقای وزیر، همواره از سوی ناشران پایتخت نگاه درجه دومی به ناشران شهرستانی شده است و این نگاه در سطح مدیریتی هنوز جریان دارد، ما می خواهیم این اتفاق از بین برود.

وی با اشاره به اینکه از سال ۹۲ هزینه چاپ و نشر ۴ برابر شده است افزود: ۱۱ سال است که هیچ گونه تسهیلاتی دریافت نکرده ایم و تحمل کمبود نقدینگی برای ناشران بسیار دشوار استف باید مراکز پخش و توزیع برای انتشارات شهرستانی زیاد شود اما متاسفانه تهرانی ها مارا در خود جای نمی دهند. ما سالهاست که در عرصه ی جشنواره ی کتاب کودک کار می کنیم اما وزارت ارشاد هیچ کمکی به ما نمی کند.”

نماینده خانه مطبوعات: حمایت از مطبوعات رضایت بخش نمی باشد

خرسندی نماینده ی خانه ی مطبوعات با بیان اینکه جناب جنتی اصحاب رسانه و خبرنگاران با مشکلات و معضلات بسیاری مواجه هستند اظهار کرد: حتی با وجود راهکارهایی که آقای انتظامی تا کنون انجام داده اند ، در مجموع روند .

وی در پایان اظهار داشت: چرا از مطبوعات و خبرنگاران حمایت  یارانه ای صورت می گیرد ؟ تاکنون هیچ ضمانت و حمایتی در رابطه با بیمه مطبوعات و خبرنگاران صورت نگرفته است.”

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه