رئیس هیات دوچرخه سواری آستارا:

نخستین دوره‌ی مسابقه‌ی دوچرخه سواری کوهستان در آستارا برگزار می‌شود

نخستین دوره‌ی مسابقه‌ی دوچرخه سواری کوهستان با شرکت دوچرخه سوارانی از آستارا و دیگر شهرستان های همجوار در محل پیست دوچرخه سواری پارک جنگلی بی بی یانلوی این شهرستان برگزار می شود.

نخستین دوره‌ی مسابقه‌ی دوچرخه سواری کوهستان در آستارا برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی، رئیس هیات دوچرخه سواری آستارا ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این مسابقه برای نخستین بار در یک سطح گسترده ای با شرکت دوچرخه سواران برجسته منطقه برگزار می‌شود.

حسین خورشیدی با اشاره به اینکه مسابقه دوچرخه سواری کراس کانتری (کوهستان) در رده های سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می شود، افزود: این مسابقه با همکاری جمعیت هلال احمر، اداره ورزش و جوانان، هیات دوچرخه سواری گیلان، شهرداری آستارا و گروه دوچرخه سواری نیک آستارا ساعت هشت و ۳۰ دقیقه، ۱۲ شهریورماه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه داشتن بیمه ورزشی و کلاه مخصوص دوچرخه سواری برای شرکت کنندگان در این مسابقه الزامی است، افزود: موقعیت مناسب پیست دوچرخه سواری پارک جنگلی بی بی یانلوی آستارا و وجود استعدادهای برتر در رشته دوچرخه سواری در این شهرستان زمینه لازم جهت برگزاری باشکوه مسابقه دوچرخه سواری کوهستان را فراهم کرده است.

رئیس هیات دوچرخه سواری آستارا در ادامه با اشاره به استقبال اقشار مختلف مردم از پویش سه شنبه های بدون خودرو در آستارا، گفت: این پویش با هدف کاهش تردد خودروها و کاهش آلودگی هوا و استفاده کمتر از خودروهای تک سرنشین و جایگزینی آن با دوچرخه در سطح کشور برگزار می‌شود.

خورشیدی افزود: ایجاد نشاط و سلامت جسمی و روحی در شهروندان برای توسعه شهرهای سالم، توسعه فرهنگ پیاده روی و دوچرخه سواری برای جا به جایی مسافت های کوتاه، کمک به کاهش آلودگی هوا، کاهش سر و صدا، کم شدن ازدحام در تردد ها و آسیب های ناشی از آن و تقلیل خودروهای تک سرنشین از دیگر اهداف پویش سه شنبه های بدون خودرو است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه