پدر نوجوان ماسالی در گفتگو با 8دی مطرح کرد:

ناگفته های ماجرای ضرب و شتم نوجوان ۱۳ ساله ماسالی توسط بخشدار

پدر نوجوان ۱۳ ساله ماسالی گفت: دعوای کودکانه ای که می توانست بین بچه ها حل شود اما جناب بخشدار این عمل زشت را مرتکب شدند و من مطمئنم این آقا از قدرتش استفاده کرده است وگرنه هیچ فکر دیگری در این باره نمیکنم.

ناگفته های ماجرای ضرب و شتم نوجوان ۱۳ ساله ماسالی توسط بخشدار

به گزارش ۸دی، پس از ضرب و شتم نوجوان ۱۳ ساله ی ماسالی توسط بخشدار این شهر، پدر این نوجوان صبح امروز برای رسیدگی به شکایت به دادگاه انقلاب رشت آمد و در گفتگو با خبرنگار ۸دی از جزئیات حادثه خبر داد.

۸دی: اگر امکان دارد جزئیات ماجرا را از زبان خودتان بشنویم؟

روزی که پسرم در باشگاه مشغول تمرین والیبال بود، در راه برگشت یک دعوای ساده و شوخی کودکانه با هم می کردند که پسر جناب بخشدار که همکلاسی باشگاهی امیر است در این دعوا مداخله می کند و امیر را پس گردنی می زند. خب طبیعی است که پسر من هم عکس العمل نشان می دهد و دعوا شروع می شود اما با مداخله دیگر دوستانشان قضیه حل میشود. اما نزدیک یک سوپر مارکتی  ۵۵۰ متری باشگاه که پسرم و دوستانش مشغول خوردن نوشیدنی بودند، آقای بخشدار با ماشین دولتی می آیند و جلوی همه شروع به کتک زدن پسرم می کنند و حتی او را به زور سوار ماشین دولتی می کند و او را کتک می زند و به همراه پسرش امیر را تهدید و هتک حرمت می کند.

۸دی:  آیا شما و جناب بخشدار با هم آشنایی قبلی داشتید؟ ممکن است غرضی در کار بوده باشد یا تنها به دلیل دعوای بچه ها این اتفاق افتاد؟

بنده هیچ ارتباط قبلی با ایشان نداشتم، نه دشمنی و نه دوستی داشتیم. فقط به دلیل دعوای کوچک و کودکانه‌ای که می توانست بین بچه ها حل شود جناب بخشدار این عمل زشت را مرتکب شدند. من که مطمئنم این آقا از قدرتش استفاده کرده است وگرنه هیچ فکر دیگری در این باره نمی‌کنم.

۸دی: شنیده ایم آقای بخشدار از شما عذر خواهی کرده اند، آیا این قضیه صحت دارد؟

بله عذر خواهی که کرده اند. اما این آقا ادعا دارند که فرزندشان بیهوش شده است. اما من این عذرخواهی را نمی پذیرم. چون صحت ندارد و دوستان و هم باشگاهی های پسرم می توانند این قضیه را شهادت بدهند. حتی مربی بچه ها هم می گوید که دعوای کودکانه ای بوده و زود حل و فصل شده است. بنابراین عذرخواهی و ادعای دروغین بخشدار قابل قبول نیست، حتی اگر پسر من مقصر بود و با یک مشت پسر بخشدار را میزد، جواب چک و لگد هایی که بخشدار به پسر من زد را چه کسی می دهد؟

۸دی: با وجود عذر خواهی آقای بخشدار و عزل او، شکایت شما در چه بابی است؟ می خواهید چه چیزی را نشان دهید؟

هیچ کسی حق ندارد با استفاده از قدرت و ثروت خودش  و بدون دلیل کافی، حقوق دیگر افراد را پایمال کند. من می خواهم بیایند با صداقت خطای خود را عنوان کنند. این همه کتمان کاری نکنند. باید تمام مردم این قضیه را بدانند. امیر من و پسر بخشدار دوست بودند، یک سال است که در یک باشگاه تمرین می‌کنند. اما هیچ مسئله‌ای تا کنون پیش نیامده بود.

حتی اگر امیر مقصر این ماجرا بود، قضیه می توانست با بزرگ منشی بخشدار حل و فصل شود نه این که به همچین جاهایی ختم شود. من نمی‌دانم واقعا با چه دلیلی اینچنین مقام دولتی ای بی حرمتی و هتک حرمتی این چنینی را  در ماشین دولت به فرزند من وارد کرده است، اما خوشبختانه قانون هست و من اقدامات لازم را خواهم کرد.

من از آقای استاندار تشکر می کنم که در این مسئله خیلی بزرگی کردند. ما باید به کسانی که این چنینی از قدرتشان استفاده می کنند نشان بدهیم که این مملکت قانون دارد، و خوشبختانه قانون در مورد بخشدار ماسال اجرا شد. کسی نباید به حقوق شهروندی افراد  تجاوز کند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه