در دربی گیلان؛

شاگردان حاجی مایلی ۲ پنالتی خراب کردند و داربی گیلان را بردند!

هفته چهارم لیگ آزادگان با غلبه تیم ملوان بر سپیدرود رشت در بازی حساس دربی فوتبال گیلان همراه بود.

شاگردان حاجی مایلی ۲ پنالتی خراب کردند و داربی گیلان را بردند!

به گزارش ۸دی، هفته چهارم مسابقات لیگ یک کشور در شرایطی از عصر امروز با برگزاری ۹ مسابقه پیگیری شد که در مهمترین بازی ها ملوان در دیداری جنجالی موفق شد تا در دربی گیلان برابر تیم سپید رود رشت به پیروزی برسد.

شاگردان مایلی کهن در این مسابقه دو پنالتی از دست دادند.

علی نظرمحمدی عصر امروز پس از شکست یک بر صفر تیمش در مقابل ملوان انزلی از نحوه داوری به شدت ابراز گله کرد.

وی با بیان اینکه فدراسیون فوتبال می‌خواست حق ضایع شده ملوان در پرونده خرید امتیاز تیم نفت را به نوعی جبران کند، افزود: فدراسیون می‌خواست به نحوی دل هواداران ملوان را به دست بیاورد.

سرمربی تیم فوبتال سپیدرود رشت با اشاره به اینکه امروز هواداران فوتبال گیلان ناراحت هستند، تصریح کرد: به وجود آمدن شرایط مذکور موجب ضایع شدن حق ملوان شد.

وی درباره اخراج بازیکن خود از زمین بازی، گفت: اخراج بازیکنم درست بود و در این زمینه اعتراض نکردم.

نظرمحمدی با تصریح بر اینکه روی هر دو پنالتی اعتراض دارم، افزود: در صحنه گل داور هند حسین کعبی را حسی اعلام کرد و این صحنه را ندید و در واقع داور باخت را به ما تحمیل کرد.

وی با بیان اینکه ناظر داوری و مسؤول برگزاری مسابقه مدام بر روی اعصاب نیمکت‌نشینان تیم سپیدرود راه می‌رفتند، خاطرنشان کرد: حتی پس از اخراج من و سرپرست تیم، مسؤولان برگزاری مسابقه و داوری مدام در کنار نیمکت سپیدرود بودند گویا عضوی از این تیم هستند.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت این تیم را در آغاز راه دانست و یادآور شد: می‌توانیم سپیدرود را به جایگاه اصلی‌ خود در فوتبال ایران برسانیم.

وی با تصریح بر اینکه حرف‌های زیادی در فوتبال ایران برای گفتن داریم، متذکر شد: تازه چهار هفته از مسابقات گذشته و اگر باشگاه سپیدرود به شرایط مطمئنی برسد می‌توانیم موقعیت بهتری پیدا کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس و تابناک

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه