نماینده مجلس شورای اسلامی:

رجایی و باهنر الگوی ماندگار خدمت گذاری هستند / قبل از انقلاب، مردم از ابتدائی‌ترین امکانات زندگی محروم بودند

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی ماندگار خدمت گذاری و خدامحوری در کارهای اجرایی برای تمامی دولت ها هستند.

رجایی و باهنر الگوی ماندگار خدمت گذاری هستند / قبل از انقلاب، مردم از ابتدائی‌ترین امکانات زندگی محروم بودند

به گزارش ۸دی، ظهر امروز همایش تجلیل از کارمندان دولت در صومعه سرا با حضور سید کاظم دلخوش، فرماندار این شهرستان و جمعی از روسای ادارات و کارمندان ادارات برگزار شد.

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگویی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به دولت مردان گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی ماندگار خدمت گذاری و خدامحوری در کارهای اجرایی برای تمامی دولت ها هستند.

سیدکاظم دلخوش، خدمات همه دولت‌های پس از انقلاب را قابل تقدیر دانست و افزود: همه دولت‌ها به سهم خود خدماتی به مردم ارائه کرده‌اند که این خدمات موجب شده تا امروزه نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های گوناگون بر قله افتخار قرار گیرد.

رئیس فراکسیون تعاون مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات‌رسانی به دورترین نقاط و روستاهای کشور توسط انقلاب اسلامی ایران افزود: در دوران قبل از انقلاب، مردم از ابتدائی‌ترین امکانات زندگی از جمله بهداشت محروم بودند و این امر موجب از بین رفتن بسیاری از انسان‌ها شده بود که با شکل‌گیری انقلاب اسلامی مردم از خدمات گوناگونی ازقبیل آب، برق، گاز، مخابرات و آسفالت راه‌های روستایی و بهداشت و آموزش و تحصیلات و سایر خدمات بهره‌مند شدند.

این نماینده توانمند مجلس شورای اسلامی تلاش کارمندان دولت با تکریم ارباب رجوع را موجب اعتماد بیشتر مردم به انقلاب اسلامی دانست و افزود: کارمندان نقش بسیار مهمی در اعتماد عمومی به نظام دارند، چرا که بصورت مستقیم با مردم در ارتباط هستند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلی شورای اسلامی اتحاد و یک دلی کارمندان دولت با سایر قوا در جهت خدمت رسانی بی‌منت و بدون مشقت به مردم را یکی از ضروریات یک کارمند پایبند به نظام و انقلاب دانست و افزود: وقتی کارمندی با وجدان کاری در اداره مربوطه به مردم خدمت کند اثرات خیر و برکت آن را نیز در زندگی خود خواهند دید.

منبع: ایلنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه